אוגו יחמיץ את המשחק נגד הפועל חיפה, סבע סובל מכאבים חריפים

ג'ון אוגו עם נייג'ל האסלביינק
ג'ון אוגו עם נייג'ל האסלביינק | דני מרון

בשל בעיה משפחתית הקשורה למצבה של אימו, קשר ב"ש ייעדר מהמפגש בסמי עופר (שלישי ב-21:00, ישיר בספורט4). החלוץ יצא להתייעצות רפואית אצל רופא השיניים שלו, עדיין לא ברור אם ממן ישוב לסגל

(גודל טקסט)

אחרי שהורידה מסדר היום את פרשת כדור האדוויל ואפשרה לשוערה אריאל הרוש לשמור על "גליון התנהגות נקי", תשלים היום (שני) הפועל באר שבע את הכנותיה לקראת משחקה מחר מול הפועל חיפה (21:00, ישיר בספורט4).

מי שהקדים להצפין הוא החלוץ דיא סבע שהתלונן על כאבי שיניים חריפים, ובאישור הצוות המקצועי יצא להתייעצות רפואית אצל רופא השיניים שלו בצפון הארץ. בתוך כך מסתמן שג'ון אוגו יחמיץ את המשחק מחר בגלל בעיה משפחתית הקשורה למצבה של אימו. שגרירות ישראל בלאגוס אמורה להנפיק עבורה בתוך 24 שעות ויזה שנועדה לאפשר לה להיכנס לישראל לצורך קבלת טיפול רפואי כשבנה הכדורגלן צמוד אליה. על-פי התכנון המקורי, אמורים היו אוגו ואימו להמריא הערב מניגריה ולנחות מחר בישראל, ובנסיבות שנוצרו אפסו כנראה סיכוייו להיכלל בסגל למשחק בסמי עופר.

מרואן קבהא, שהציג יכולת סבירה בתיקו (2:2) נגד חדרה, צפוי לפתוח שוב על חשבון הגרזן הניגרי. חנן ממן, שהודח במחזור האחרון מהסגל, נראה אתמול מחויך במפגש החברתי שערכה הקבוצה במתחם ה"יס פלנט" בבירת הנגב שבמהלכו שילבה הדלקת נר ראשון של חנוכה עם צפייה בסרט. עם זאת עדיין לא ברור אם שחקן העונה של העונה שעברה יחזור לסגל לקראת הדרבי הפרטי שלו נגד קבוצתו הקודמת. נייג'ל האסלביינק הפגין כושר לא רע כשעלה מהספסל בשבת, ובכר יסתייע בו גם מחר.

בינתיים הולכת ומתבהרת תמונת הזרים לקראת פתיחת החלון של ינואר. ז'וליאן סטו קיבל אור ירוק לחפש קבוצה חדשה, ובאר שבע תצרף במקומו זר בעל כישורים התקפיים. הצרפתי שסובל מפציעה המריא אתמול למולדתו לצורך התייעצות רפואית, וחזרתו ארצה מתוזמנת לסוף השבוע.


סובל מכאבי שיניים חריפים. דיא סבע (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי