רגשות מעורבים בנתניה: "הראינו אופי אבל אנחנו חלשים כבר תקופה"

ניקו אולסק, דידייה קוגבנייה
ניקו אולסק, דידייה קוגבנייה | אודי ציטיאט

שחקנים: "שאנחנו טובים אנחנו מפסידים ושרעים מוציאים נקודה". בקבוצה צפויים להתחזק בינואר. אולסק: "אנחנו קבוצה שונה. עדיין מנסים למצוא את עצמנו". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

במכבי נתניה יצאו אמש (ראשון) ברגשות מעורבים מתוצאת התיקו 1:1 במשחק הבית עם הפועל תל אביב. הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה הציגה את אחד ממשחקיה החלשים ביותר בתקופה האחרונה, אך גם ממשחק כזה יצאה עם נקודה: "אנחנו חלשים כבר תקופה. היה משחק קצת מת, אבל הראינו אופי שסיימנו בתיקו. כשאנחנו טובים אנחנו מפסידים וכשאנחנו חלשים אנחנו מוציאים נקודה, אז אולי עדיף להיות חלשים" אמרו שחקנים במועדון. "אנחנו לא משחקים טוב כבר תקופה, מאז המשחק מול הפועל רעננה, אבל הדבר הטוב הוא שנשחק כבר ביום רביעי מול בית"ר".

"כל המאמנים החדשים ניצחו בבכורה שלהם, אז אפשר להגיד שגם נקודה זה משהו", אמרו במועדון בחיוך לנוכח משחק הבכורה על הקווים של אופיר חיים בהפועל תל אביב. לנוכח היכולת החלשה, בקבוצה ינסו להתחזק בחלון ההעברות של ינואר בשחקן אחד או שניים, כאשר כזכור, הקבוצה שלשלה לכיסה שני מיליון יורו מעסקת מכירתו של דיא סבע. שחקנים כמו יניב בריק ואיילון ירושלמי שלא זוכים לדקות צפויים לעזוב.

"לא שיחקנו טוב, אבל הם באו מוכנים ואגרסיבים יותר מאיתנו עם מאמן חדש. אנחנו מרוצים מהנקודה, אבל נהיה חייבים להשתפר. כל נקודה היא חשובה" הודה בסיום ניקו אולסק. על חוסר היציבות לעומת העונה שעברה אמר הקשר: "איבדנו כמה שחקנים, אבל חסרות לנו ארבע נקודות כדי לעשות מה שעשינו בעונה שעברה בשלב כזה. אנחנו קבוצה שונה לחלוטין אבל אנחנו יודעים מי אנחנו. התחלנו בצורה לא טובה אבל לאט לאט אנחנו משתפרים. איבדנו שני שחקנים חשובים ואנחנו מנסים למצוא את עצמנו".


אולסק עם קוגבנייה. יודע שהיכולת לא מספיקה (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי