"ניצחון על רעננה יכול להבטיח הישארות". פלומיין בספק

שחקני הפועל חדרה
שחקני הפועל חדרה | לירון מולדובן

למרות החזרה למקום השני, בשורות הפועל חדרה סימנו את המשחק הקרוב כקריטי במאבק ההישארות. מתיאוס, גורפינקל, חטיב ולוסיו מחוץ לסגל. הצרפתי לא השתתף באימון המסכם. אביטן ביקר: "מי שלא יישמע להוראות, יסופסל"

(גודל טקסט)
לאחר התיקו בטרנר מול הפועל באר שבע, תארח מחר (רביעי) המדורגת השנייה בטבלה הפועל חדרה את הפועל רעננה כחלק ממחזור אמצע השבוע בליגת העל. למרות העובדה שניסו אביטן ושחקניו שוב מפגרים רק אחרי המוליכה מכבי תל אביב, במועדון מבינים כי גם עתה המאבק הוא רק על ההישארות בליגה וסימנו את הקרב מול רעננה כצומת דרכים להשגת המטרה.


"רעננה אמורה להיות קבוצת תחתית ואם ננצח אותה אז נפתח פער משמעותי מהחלק התחתון ונוכל להיות עם רגל וחצי בליגת העל גם בעונה הבאה", אמרו הבוקר במועדון. חדרה תגיע למשחק בהרכב חסר עקב פציעותיהם של הבלם דויד מתיאוס שייעדר כחודש ימים, המגן יהב גורפינקל והקשר עלי חטיב שנפצע אתמול בברכו. אם לא די בכך, אז גם החלוץ המצטיין לוסיו ייעדר בגלל צבירת חמישה כרטיסים צהובים והכוכב הצרפתי פרדי פלומיין בספק גדול אחרי שלא נטל חלק היום באימון המסכם.


לקראת המשחק ערך המאמן ניסו אביטן אסיפה עם שחקניו וביקר את משחק ההגנה: "לא יכול להיות שאנחנו סופגים הרבה שערים וקבוצות מגיעות ליותר מדי מצבים ליד השער שלנו, אני דורש מכולם לחזור למשחק ההגנה מתחילת העונה ולהישמע להוראות ומי שלא ייעשה זאת ימצא את עצמו על הספסל".



אביטן צופה בקבוצתו בטרנר. "מי שלא יישמע להוראות, יסופסל" (לירון מולדובן)


אביטן המורחק, שגם מחר יצפה במשחק מהיציע, אמר לקראת המשחק: "אנחנו מגיעים אחרי שיצאנו מרוצים עם נקודה יקרה מטרנר, שזה איצטדיון קשה מאוד. ברמה הגופנית אנחנו עם הרבה שחקנים פצועים שייעדרו, ויש לנו הזדמנות להשתמש בשאר שחקני הסגל ואני מקווה שהם יעשו את העבודה בצורה הטובה ביותר. לוסיו מוצהב, מתאוס וחטיב פצועים ופלומיין בספק גדול. אנחנו פוגשים מחר קבוצה טובה, שמגיעה אף היא לאחר תוצאה מצוינת, אבל אני מקווה שבמגרש הביתי שלנו נחזור לנצח. מבחינתנו המשחקים האלה הם משחקי העונה והמשחקים החשובים. אני מפרגן לצוות שלי שעושה יופי של עבודה בניהול המשחקים. נשאר עוד משחק אחד בחוץ וברור שאני כבר מחכה לחזור".



בנושא אחר, כפי שפורסם אתמול בספורט1 יו"ר הקבוצה אורן גולן והמאמן ניסו אביטן נפגשו עם מנכ"ל מכבי חיפה אסף בן דב לאור רצון הירוקים לצרף כבר בחודש ינואר את הקשר פרדי פלומיין. במכבי חיפה הבהירו כי המאמן המתפטר אלי גוטמן מאוד רצה את הצרפתי וכעת האופציה הזאת תעלה גם בפני המאמן החדש. בנוסף בחיפה שיבחו את שיתוף הפעולה עם חדרה, שבשורותיה משחקים המושאלים יונתן לוי, יהב גורפינקל ומוחמד אבו פאני.


הרכב משוער: אוסטין אג'ידה, דיאא לבאבידי, ירין פרץ, יונתן לוי, יעקב אבבה (חסן אבו זייד), מקסים גרצ'קין, מוחמד אבופאני, קווין טאפוקו, סלים עמאש, פרדי פלומיין (דובב גבאי), אסי גומה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי