צפו בתקציר: בני יהודה ניצחה 0:2 את ק"ש, צמד לירדן שועה

ירדן שועה
ירדן שועה | עדי אבישי

החלוץ הצעיר עלה לראש טבלת הכיבושים של ליגת העל עם שמונה שערים (8, 79) והחזיר את הכתומים למסלול הניצחונות במגרש הצפוני. קבוצתו של חיים סילבס רשמה משחק שלישי ללא נקודות

(גודל טקסט)

מחזור אמצע השבוע בליגת העל, 12 במספר, נפתח הערב (שלישי) בניצחון 0:2 של בני יהודה בחוץ על עירוני קריית שמונה ששמה את ההפסד נגד בני סכנין מאחוריה וחזרה באופן זמני אל המקום השני.

השער הראשון במשחק הגיע בדקה השמינית, אחרי כדור רוחב של מאוויס צ'יבוטה שהגיע אל ירדן שועה שדחק מקורב אל שערו של ברטקוס. החלוץ הצעיר כבש את השער השני שהעלה אותו לראש טבלת כובשי השערים של ליגת העל עם שמונה שערים והבטיח את ניצחונם של הכתומים במגרש הצפוני. קבוצתו של יוסי אבוקסיס המשיכה לשלוט לאורך המשחק והייתה יכולה לחזור מקריית שמונה ביתרון גבוה יותר לולא מספר החמצות של מאוויס צ'יבוטה.

כאמור הניצחון של בני יהודה החזיר אותה אל המקום השני בטבלה, לפחות עד המשחק של הפועל חדרה נגד הפועל רעננה שיערך מחר. במחזור הבא תפגוש קבוצתו של יוסי אבוקסיס את המוליכה מכבי תל אביב במושבה (שבת 20:30, שידור ישיר בספורט4).

מנגד קריית שמונה שלא הרשימה במשחק רשמה משחק שלישי ברציפות ללא נקודות. קבוצתו של חיים סילבס תנסה להשיג נקודות ראשונות מאז הפגרה במשחק החוץ בסמי עופר נגד מכבי חיפה (שבת, 16:00, שידור ישיר בספורט3) שעדיין לא מינתה מאמן מחליף אלי גוטמן שסיים את תפקידו.

הרכבים
עירוני קריית שמונה: דזיוגס ברטקוס, איאד אבו עביד, מרכוס דיניז, עידן נחמיאס, חורחה מורסיו, חגי גולדנברג, עדן שמיר (אלון בוזורגי 59), סמואל בראון (עומר לקאו 84), ואלון אחמדי, איסמעיל ריאן, מוחמד שכר.

בני יהודה: יונתן שאבי, שי קונסטנטין, קרלוס קוויאר, איציק עזוז, דן מורי, מתן בלטקסה, יובל אשכנזי (שי מזור 82), איסמעילה סורו, דולב חזיזה, מאוויס צ'יבוטה (דור ג'אן 77), ירדן שועה (שגיב יחזקאל 83).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי