כאב ראש לקלינגר: ורד בספק, קלטינס, וארן ואינברום ייעדרו

ערן לוי, מאור בוזגלו, עידן ורד
ערן לוי, מאור בוזגלו, עידן ורד | דני מרון

נועלת הטבלה תארח את מכבי נתניה (רביעי, 21:00) בסגל חסר במיוחד, כשהחלטה בנוגע לקפטן שנעדר בהפסד לרעננה תתקבל בסמוך לשריקת הפתיחה. דראפיץ' וברדה צפויים לערוך ארבעה שינויים בהרכב

(גודל טקסט)
נועלת הטבלה בית"ר ירושלים סיימה את הכנותיה לקראת המשחק בו תארח מחר (רביעי, 21:00) את מכבי נתניה באצטדיון טדי. בית"ר תנסה להתאושש מהמשבר העמוק בו היא נמצאת, אחרי שרק לפני 48 שעות היא נוצחה 2:1 על ידי הפועל רעננה ורשמה את הפסדה השביעי העונה בליגה.


למאמן ניר קלינגר יש כאב ראש לא קטן בכל הנוגע לאיוש ההרכב בעקבות חסרונם של מספר שחקני מפתח ובראשם הקפטן עידן ורד שלא שותף נגד רעננה עקב דלקת בשריר המפשעה והוא שוב בספק גדול למשחק. ורד ייכלל בסגל ורק מחר תתקבל החלטה סופית האם לשתפו, בעוד אנתוני וארן, אור אינברום, דוד קלטינס והשוער דודו גורש פצועים וייעדרו.


עוז ראלי עשוי לפתוח כמגן ימני ויעקב בריהון שנכנס כמחליף נגד רעננה ואף כבש, עשוי לקבל את חולצת ההרכב. גם לירוי צעירי נמצא בתמונה ועשוי לפתוח במקומו של אפונסו טיירה שאיכזב נגד רעננה. מי שעוד נמצא בתמונת ההרכב הוא ערן לוי, שיפגוש מחר את האקסית מנתניה ממנה נפרד בקיץ בטונים צורמים אחרי שנים רבות ומוצלחות בשורותיה.



ערן לוי. החיסורים הרבים יאפשרו לו לזכות בחולצת ההרכב? (אריאל שלום)


החלוץ הניגרי ארון אולנארה ייעדר כמובן לאחר שהורחק מול רעננה, אבל בכל אופן במועדון כבר מתבשלות מחשבות לקראת שחרור אפשרי שלו בחלון ההעברות הקרוב בינואר. שחרורו של אולנארה לא יהיה פשוט, בעיקר בשל שכרו הגבוה, אם כי המגמה היא שלא לתת לו הזדמנויות נוספות אחרי הפרות המשמעת והאדום חסר האחריות שספג שלשום.


לאחר תוצאת התיקו 1:1 עם הפועל ת"א ביום ראשון, מכבי נתניה תצא מחר לאיצטדיון טדי, למפגש עם בית"ר ירושלים במטרה לחזור לנצח לאחר שני משחקים.


דראפיץ' וברדה יערכו ארבעה שינויים בהרכב מכבי נתניה

צוות המאמנים, סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה, צפויים לבצע לא פחות מארבעה שינויים בהרכב הפותח: בחוליית ההגנה הבלם דולב אזולאי צפוי לקבל את הקרדיט במקומו של טים הויבך, כשגם דודי טוויטו יחזור לעמדת המגן השמאלי במקומו של ג'ונתן בורנשטיין המאכזב.

בקישור, מוטי ברשצקי שנכנס כמחליף מול הפועל תל אביב והביא לשינוי חיובי יחליף את דידייה קוגבנייה, שלא ניצל את ההזדמנות שקיבל בהרכב מול האדומים ואילו פאטוס בצ'יראיי סובל מרגישות בשריר וצפוי להתחיל את המשחק על הספסל, כשיונס מלאדה תורגל לסירוגין וצפוי לפתוח בהרכב לאחר זמן רב.

צוות המאמנים ערך לשחקנים שתי אסיפות: הראשונה נערכה אתמול ועסקה במסקנות מהמשחק מול הפועל תל אביב והיום נערכה אסיפה שעסקה ביריבה בית"ר ירושלים. "לא צריך להתרגש ממה שאמרו עלינו. מה שהפועל עשתה נגדנו במחצית הראשונה בעיקר נבע מזה שמשחק הלחץ שלנו לא עבד", אמרו להם המאמנים באסיפה על הפועל ת"א, בה הוצגה בעיקר חצי השעה הראשונה.


הרכב משוערים

בית"ר ירושלים: איתמר ניצן, עוז ראלי, טל בן חיים, טל כחילה, שמואל שיימן, אופיר קריאף, אפונסו טיירה (לירוי צעירי), דן איינבינדר, יעקב בריהון (עידן ורד), מאור בוזגל ו(ערן לוי), יאקוב סילבסטר.


מכבי נתניה: דני עמוס, מוחמד זבידאת, דודי תירם, דולב אזולאי, דודי טוויטו, ניקו אולסק, סתיו פיניש, עלי מוחמד, מוטי ברשצקי, יונס מלאדה, גיא מלמד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי