רשמי: אורוש ניקוליץ' הצטרף למכבי תל אביב

אורוש ניקוליץ'
אורוש ניקוליץ' | מכבי תל אביב

הקשר הסרבי שהגיע מדינמו מינסק חתם ל-4.5 שנים בצהוב, עשוי לערוך בכורה בדרבי. איביץ' היה מרוצה מה-0:4 על אשדוד:"השחקנים עושים לי בעיה בבחירת ההרכב". בחדר ההלבשה חגגו את ה-4:4 של ב"ש. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

רכש חדש למכבי תל אביב. הקשר הסרבי של דינמו מינסק אורוש ניקוליץ', שסיכם בקבוצה לפני כשבועיים, מצטרף למוליכת הטבלה בהעברה חופשית לאחר שחתם על חוזה ל-4.5 שנים. חלון ההעברות בליגת העל ייפתח רק ב-8 בינואר, כשמשמעות הדבר היא שהמשחק הראשון בו ניקוליץ' יוכל לקחת חלק יהיה הדרבי התל אביבי באצטדיון המושבה ב-12 בינואר, במסגרת המחזור ה-18 בליגת העל.


ניקוליץ' (24, 1.85 מ') יצטרף לסגל בימים הקרובים מקבוצת דינמו מינסק הבלארוסית בה התיר את חוזהו אחרי ששיחק במדיה בשתי העונות האחרונות ורשם 14 שערים ו-15 אסיסטים ב-72. הקשר יליד בלגרד, תוצר מחלקת הנוער של פרטיזן, ערך את הופעת הבכורה שלו בבוגרים של וידיאוטון ההונגרית אליה הצטרף ב-2012 לפני שחזר לסרביה ושיחק ביאגודינה בעונת 2015/16 וייצג בעבר את הנבחרות הצעירות של סרביה.

מנכ"ל המועדון בן מנספורד אמר לאתר הרשמי: "אני שמח לצרף את אורוש ניקוליץ' למשפחת מכבי. אורוש הוא קשר התקפי מוכשר ששמח להצטרף למכבי. ניקוליץ' המשיך בהתפתחות שלו בעונות האחרונות במדי דינמו מינסק ואני מאמין שהוא ימשיך בהתקדמות שלו איתנו. הוא מביא איתו לא רק יכולת מרשימה על המגרש, אלא הוא גם הרשים אותנו מאוד בשאפתנות וברצון שלו להצטרף למכבי ולעבוד תחת ולדימיר איביץ'. אורוש מצטרף אלינו בגיל המתאים כשהשנים הטובות שלו עדיין לפניו. ניקוליץ' יצטרף לסגל בימים הקרובים ויהיה זמין לשחק עם פתיחת חלון ההעברות. אני מצפה לראות אותו בצהוב בעתיד הקרוב. ברוך הבא אורוש!".



מכבי תל אביב השכיחה אתמול את התיקו 1:1 המאכזב נגד מכבי פתח תקווה בשבת וחזרה למסלול הניצחונות כשהביסה 0:4 את מ.ס. אשדוד במשחק קצבי. בשבת ממתינה לצהובים סגנית המוליכה בני יהודה, שתנסה לעצור את ולדימיר איביץ' ושחקניו. בסיום המשחק נכנסו השחקנים לחדר ההלבשה בו שררה אווירה שקטה ולפתע נשמעו קריאות שמחה וצעקות "יששששש" מפי השחקנים, ששמעו על שער השיוויון של נס זמיר להפועל חיפה, שקבע 4:4 נגד הפועל באר שבע, תיקו שפתח פער בן 12 נקודות מהקבוצה של אלונה ברקת.


איביץ' לא הסכים לומר דבר על איבוד הנקודות של האלופה והבהיר כי הוא עוסק אך ורק בקבוצתו ובשחקניו: "אנחנו רק בתחילת חודש דצמבר ואיש לא מדבר על אליפות, כי צריך להמשיך למטרה משחק אחר משחק וברור שלא קל לזכות בתואר. במשחק נגד אשדוד היו מספר שינויים מהמשחק הקודם נגד פתח תקווה כי השחקנים עבדו קשה בכל אימון ומי שנכנס כמחליף, הגיע לו לשחק. אני רואה אותם בכל אימון ומשחק והשחקנים יוצרים לי 'בעיה' לבחור את ההרכב. הם מבינים ולומדים איך אנחנו מתנהגים בצוות המקצועי ואחרי חמישה חודשים זה מובן".


המאמן הסרבי לא היה מוכן לדבר על הרכש הזר שיגיע בחלון ההעברות של חודש ינואר והבהיר שכשיגיע המועד, נראה איך דברים קורים. על שחקניו הנוכחיים אלירן עטר וארון שוינפלד אמר: "אלירן עטר שחקן חשוב עבורנו והוא קיבל את ההזדמנות וכבש שני שערים. שוינפלד עובד קשה מאוד בכל יום ובכל אימון והוא שחקן חיובי שהפעם בישל וגם כבש שער".


הבלם שחר פיבן אמר: "כל משחק קשה והפעם הגענו למשחק בטירוף בגלל הגול שספגנו ברגע האחרון נגד מכבי פתח תקווה. רצינו לתקן ובאמת הכל עבד בסדר. אני לא אחראי על הרוטציה של המאמן, חשוב לי לתת הכל באימונים ולהחזיר למאמן על המגרש כי עכשיו ממשיכים קדימה. כולם בסגל הרחב רוצים לשחק וכולם נותנים הכל באימונים והמאמן הוא שבוחר את ההרכב הפותח. אני לומד בכל אימון ומשחק משחקנים כמו הקפטן שרן ייני, ז'איר אמאדור ואיתן טיבי, שחקנים ששיחקו באירופה ובנבחרת. עדין לא זכינו באליפות ויש עדיין עונה ארוכה ותמיד זוכרים את המשחק האחרון".



פיבן. מפרגן לאלירן עטר (אריאל שלום)


"אתם צריכים לראות את אלירן עטר נותן ומשקיע באימונים את כולו ואני שמח שהוא כבש שני שערים ועזר לקבוצה", החמיא פיבן לכובש הצמד והתייחס למפגש נגד האקסית מהעונה שעברה, מ.ס. אשדוד: "התרגשתי לשחק נגד הקבוצה שלי מהעונה שעברה בה נתן לי המאמן עמיר תורג'מן את ההזדמנות הראשונה לשחק בליגת העל. אני לא יודע אם לא הייתי חוגג במידה שהייתי כובש שער". בשבת (20:30, שידור ישיר בספורט4) תשחק מכבי תל אביב נגד בני יהודה משחק בו ימשיכו להיות חסרים דן גלזר איל גולסה, איתן טיבי ואופיר דוידזאדה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי