מקסים פלקושצ'נקו חתם בהפועל חיפה עד 2020/21

הפועל באר שבע, הפועל חיפה 4:4
הפועל באר שבע, הפועל חיפה 4:4 | מאור אלקסלסי

הקשר הבטיח את עתידו בקבוצה עם סעיף שחרור בגובה 450 אלף יורו. כץ היה שבע רצון מה-4:4 נגד ב"ש: "אהבתי את ההקרבה של השחקנים, מי שלא בא הפסיד משחק גדול". מימר זעם על השחקנים במחצית. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

לאחר התיקו 4:4 האדיר נגד הפועל באר שבע אמש (שלישי), הפועל חיפה הודיעה היום שקשר הקבוצה מקסים פלקושצ'נקו האריך את חוזהו במועדון עד עונת תום עונת 2020/21. השחקן חתם על חוזה חדש ומשודרג במועדון והודה לבעלים יואב כץ על האמון. החוזה נחתם בתום מו"מ שניהל כץ מול סוכנו של השחקן עו"ד שחר גרינברג וסעיף השחרור יעמוד על 450 אלף יורו. "שמח להמשיך במועדון בו גדלתי", אמר פלקושצ'נקו. "מודה ליואב כץ על האמון ולאוהדים על התמיכה לאורך כל הדרך. המטרה היא להמשיך ולהצעיד את המועדון להישגים".

בחזרה למשחק, בניגוד ליחס לתוצאה בשורות האלופה, בעלי הפועל חיפה יואב כץ היה שבע רצון מהתוצאה ובמיוחד מחזרת הקבוצה מפיגור של שני שערים: "זה היה אחד המשחקים המשוגעים בכדורגל הישראלי בשנים האחרונות. אהבתי את ההקרבה של השחקנים. אז נכון שמצד אחד זה היה משחק התקפי נהדר ומשחק הגנה לא היה טוב, ובכל זאת תיקו מול באר שבע זה בסדר. בכל מקרה, המשחק נגד הפועל רעננה בשבת חשוב יותר מהדרבי ומבאר שבע כי הם נלחמים מולנו ישירות בטבלה".

במועדון הביעו אכזבה קשה מכמות הקהל הנמוכה שהגיעה למשחק, זאת שלושה ימים לאחר הניצחון הגדול בדרבי. "ציפינו שהקהל יחזור אלינו, אבל מוזר שלא ראינו את אותם אוהדים שיודעים להתלונן", אמר גורם במחזיקת הגביע. כץ התייחס לכך ואמר: "אני לא מאוכזב מהקהל. האוהדים שלא באו הפסידו משחק גדול ואני יכול להבין אותם שזה אמצע השבוע וחג".


פלקושצ'נקו. הבטיח את עתידו במחזיקת הגביע (הפועל חיפה, רשמי)

מבחינה מקצועית, במועדון מחלקים את המשחק לשתי מחציות: הראשונה שהייתה חלשה בעיקר הגנתית ולראייה המאמן שרון מימר זעם על שחקניו בהפסקה וביקש מהם לעלות אגרסייבים למחצית השנייה, בה הצליחו לכבוש שני שערים ולחזור עם תיקו. מי שזכו למחמאות היו הבלם גיא משפתי שפתח על חשבונו של גבריאל תמאש, הקשר גל אראל שנכנס מצוין במחצית השנייה, גילי ורמוט, נס זמיר ובן אז'ובל שאמר לאחר המשחק: "הייתה אווירה שונה מהמשחק מול מכבי חיפה ושרון מימר העיר לנו על זה. אני חושב שאנחנו לא צריכים להירתע מאף קבוצה כי יש כאן קבוצה טובה ורעבה עם שחקנים צעירים לצד שחקנים עם ניסיון. שרון בא עם רוח לחימה וזה עזר לנו".

מבחינה מקצועית, פרט לתמאש, בהפועל חיפה מקווים כי החלוץ היווני תנאסיס פאפאזוגלו יחזור מהפציעה ברגלו ואולי אף יהיה בסגל נגד הפועל רעננה בשבת. זמיר הרגיש כאבים לקראת סיום המשחק וייבדק במהלך האימון.


מימר. ניער את השחקנים במחצית (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי