נכון לעכשיו מעמדו של סילבס יציב, שרצקי נזף בשחקנים

איזי שרצקי
איזי שרצקי | צילום: ערן לוף

למרות הפסד שלישי ברציפות, בקריית שמונה לא מתכננים שינוי בעמדת המאמן. עוד לפני תחילת המשחק, הבעלים קיים אסיפה קשה עם השחקנים. שחקן: "לפעמים אנחנו לא מבינים את שיקול הדעת של איזי"

(גודל טקסט)

עירוני קרית שמונה נוצחה אמש (שלישי)בביתה 2:0 על ידי בני יהודה, ורשמה הפסד שלישי ברציפות דבר שהכניס המון אי שקט במועדון. למרות שלושת ההפסדים, הקבוצה עדיין נמצאת בחלק העליון של הטבלה, אולם לכל מי שנמצא במערכת ברור שחייב לבוא שיפור משמעותי ביכולת על כר הדשא.

אין ספק ששרשרת ההפסדים פוגעת במעמדו של חיים סילבס, אבל בשלב זה אין כוונה לעשות שינויים בעמדת המאמן. יחד עם זאת, יש גורמים במערכת שהעלו את שמו של קובי רפואה כמועמד פוטנציאלי למשרה בעתיד, אך עד כה הדבר לא הגיע לדיון ממשי בצמרת המועדון. להגנתו של סילבס, חייבים להזכיר את מכת הפציעות הגדולה איתה הוא צריך להתמודד, כאשר במשחק חסרו לו שני שחקנים משמעותיים בחלק הקדמי, לוי גרסיה ויואל אבוחצירא, שהצטרפו לשמעון אבוחצירא שמושבת לעוד חודש לפחות.

עוד לפני תחילת המשחק, ערך הבעלים איזי שרצקי שיחת נזיפה עם השחקנים ודיבר איתם על היכולת הלא טובה שהציגו בהפסד בשבת למ.ס. אשדוד. שחקנים רבים לא אהבו את עיתוי האסיפה של בעל הבית ואחד מהם אמר: "לפעמים אנחנו לא מבינים את שיקול הדעת של איזי. לבוא לפני משחק ולתת לנו בראש על משחק שכבר היה ונגמר? למה זה טוב ובמה זה עוזר? חלק מהשחקנים רק הורידו את הראש עוד יותר ואין ספק שזה לא תרם לבטחון שלנו בהפסד אתמול".


איזי שרצקי, נזף בשחקנים עוד לפני תחילת המשחק. (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי