צפו בתקציר: החמצות אדירות להפועל ת"א ב-0:0 מול פ"ת

עומר דמארי
עומר דמארי | אודי ציטיאט

לא ייאמן מה שעובר על התקפת האדומים. גינזבורג סיפק הצלות אדירות, דמארי וזיקרי רשמו החמצות מזעזעות, האדומים אף נותרו ב-10 שחקנים אחרי שספורי נכנס בפראות בקאניוק וסיימו בתיקו ללא שערים בפעם השישית

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב נפרדה בחודש שעבר מהמאמן קובי רפואה לנוכח התוצאות המאכזבות, בעקבות ניצחון אחד בלבד ורק חמישה שערי זכות ב-10 משחקים, אבל גם הערב (רביעי) היא החמיצה פעם אחר פעם ונפרדה בתיקו ללא שערים מול מכבי פתח תקווה – בפעם השישית העונה שזה קורה לה והמשמעות היא מחזור נוסף מתחת לקו האדום.

אחרי 12 משחקים להפועל תל אביב רק שישה שערי זכות, כובשת שער בודד כל שני משחקים בממוצע, ובמאזנה בסך הכל ניצחון אחד בלבד שהושג על הפועל חיפה במחזור השני וכבר שמונה תוצאות תיקו מהן שש מאופסות. מול מכבי נתניה ביום ראשון גילתה הפועל ת"א יכולת משופרת ונפרדה מהיהלומים ב-1:1 וגם היום מול מכבי פתח תקווה היו לה דקות מצוינות והזדמנויות קורצות במיוחד להבקיע, אבל פעם אחר פעם חלוציה פשוט לא הצליחו להרעיד את הרשת, גם הודות ליכולת נפלאה של שוער המארחת יוסי גינזבורג.

לא פחות משלוש פעמים הכדור פגש את משקוף שערו של גינזבורג. עומר דמארי לא ירצה לזכור את המשחק הזה, כשמלבד המשקוף שפגש החמיץ בשלומיאליות לקראת הסיום מצב של אחד על אחד. אם לא מספיקות הצרות של האורחת, גם רמזי ספורי הורחק באדום ישיר לאחר כניסה עם שתי הרגליים בגידי קאניוק וייעדר ממשחק הליגה ביום שני מול בית"ר ירושלים.


החמצות מזעזעות. שחקני הפועל ת"א אחרי 0:0 שישי העונה (אודי ציטיאט)

מנגד, המלאבסים רושמים משחק שלישי ללא הפסד, אך גם הם לא שיכנעו ביכולת ובעקבות התיקו השני ברציפות, בשבת כידוע עצרו את המוליכה מכבי תל אביב כשכבשו בדקה ה-93 וסחטו 1:1, במקום השישי עם 15 נקודות, בזהה לקריית שמונה ולמכבי חיפה. במכבי פתח תקווה יבחנו כעת את מצבו של מנור סולומון, שאמור היה לפתוח, אבל הרגיש את השריר במהלך החימום והוצא מהסגל.


מנור סולומון. נאלץ לצפות מהיציע (אודי ציטיאט)

הרכבים
מכבי פתח תקווה: יוסי גינזבורג, עיסא סיסוקו, תומאש סיבוק, עומר דנינו, גל שיש, רומריו פירס, דידייה ברוסו (מוחמד סרסור, 87), גידי קאניוק, לידור כהן (תאי בריבו, 67), לירן רוטמן (יוסי בניון, 64), חביב חביבו.

הפועל תל אביב: רובי לבקוביץ', עידן כהן, אדי גוטליב, אוראל דגני, מרווין פירסמן, ניר לקס, שי אליאס (רז כהן, 69), רמזי ספורי, אמיר עגייב (אחמד עאבד, 57), רועי זיקרי (רז שלמה, 80), עומר דמארי.


פירסמן ולידור כהן נאבקים באוויר (אודי ציטיאט)

מהלך משחק
דקה 3: הזדמנות ענקית של מכבי פ"ת. סיסוקו הגביה מימין, חביבו שם את הראש בדיוק בזמן וסחט הצלה מלבקוביץ'.

דקה 7: שי אליאס הגיע מצד שמאל, חלף על שני שחקנים ונכנס מצוין לרחבה, אבל בעט לפינה הקרובה ופגש את הרשת החיצונית.

דקה 11: הקצב הטוב נמשך ושוב זוהי מכבי פ"ת שמאיימת. סיסוקו בכדור מושלם מצד לצד מצא את רוטמן, האחרון העביר רוחב וחביבו שם את הרגל והחמיץ מקרוב.

דקה 31: רועי זיקרי נותר ללא כיסוי כ-20 מטרים מהשער, הניף את רגל ימין וראה את הכדור עולה גבוה מעל השער.

דקה 33: גינזבורג והמשקוף מנעו מהאדומים שער יתרון. זיקרי הכניס כדור עומר לדמארי, שבנגיעה מכ-18 מטרים סחט הדיפה מהשוער, משם הכדור ניתז למשקוף וחזר לידיו של גינזבורג.


עומר דמארי נותר מתוסכל. עצירה אדירה של גינזבורג (אודי ציטיאט)

דקה 54: החמצת המשחק. רועי זיקרי היתל בהגנת המארחת, הגיע לאחד על אחד וניסה לבעוט לחיבורים של הפינה הרחוקה, אבל הכדור שפשף את המשקוף ויצא החוצה.

דקה 69: שי אליאס נפגע מכניסה חריפה של חביב חביבו ונאלץ לרדת מכר הדשא, הוחלף על ידי רז כהן. שופטים רבים היו מרחיקים את חביבו, שרק חזר מהשעיה.


רועי זיקרי. החמצת ענק (אודי ציטיאט)

דקה 78: שוב גינזבורג והמשקוף מונעים יתרון אדום. ספורי בעט מתוך הרחבה כדור חזק, השוער הדף והכדור החוזר נחת אצל לקס שירה מהאוויר, השוער נגע בכדור ששוב ננעץ במשקוף ולאחר מכן הורחק.

דקה 79, הפועל תל אביב נותרה בעשרה שחקנים: רמזי ספורי איחר ותיקל בפראות את גידי קאניוק, לירן ליאני שלף לעברו את הכרטיס האדום.


רמזי ספורי. איחר בגלישה והורחק (אודי ציטיאט)

דקה 82: פשוט לא ייאמן. פירסמן הוריד עם הראש לדמארי והשאיר את החלוץ באחד על אחד, דמארי גלגל לפינה הרחוקה ולא מצא את המסגרת.

דקה 88: שוב הרמה מעולה של סיסוקו כמעט הסתיימה בבישול, אבל הבעיטה של קאניוק נהדפה על ידי לבקוביץ' לקרן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי