הפועל תל אביב מנסה לצרף את חנן ממן וניב זריהן

ניב זריהן
ניב זריהן | לירון מולדובן

האדומים סיימו מול מכבי פ"ת ב-0:0 בפעם השישית העונה, תיקו שמיני שלהם ב-12 מחזורים, ובהנהלה מנסים לחזק את החלק הקדמי על ידי צירוף השחקנים שלא מרוצים ממעמדם בב"ש. אופיר חיים: "מצפה מהקבוצה ליותר"

(גודל טקסט)

אכזבה נוספת להפועל תל אביב. תיקו שמיני העונה ושישי ללא שערים נרשם אמש (רביעי) ב-0:0 מול מכבי פתח תקווה. הקבוצה של אופיר חיים נותרה מתחת לקו האדום שבוע נוסף, כשביום שני תפגוש את ניר קלינגר ובית"ר ירושלים במשחק בין שתי האחרונות בטבלה.

בהפועל תל אביב עדיין מאמינים כי הקבוצה תהיה בפלייאוף העליון וכדי להיות שם הכוונה של ראשי המועדון היא להתחזק בחלון ההעברות שיפתח ב-8 בינואר. שני השמות שאותם פועלים בהפועל תל אביב לצרף הם הקשר חנן ממן והחלוץ ניב זריהן מהפועל באר שבע. שם נוסף שעלה הוא של עדן בן בסט, אבל אותו אלונה ברקת וברק בכר יסרבו לשחרר. לראשי הפועל תל אביב ידוע כי ממן מחוזר על ידי הפועל ומכבי חיפה וכמו זריהן השניים מאוכזבים ממעמדם ורוצים לעזוב את בירת הנגב.  גורם בכיר בהפועל תל אביב הבהיר כי אם הפועל באר שבע לא תכשיל את המהלך, אחד או שניים מתוך השלושה יהיה בינואר במתחם חודורוב לפחות בהשאלה עד סיום העונה. יצוין כי ממן כבר שיחק בהפועל תל אביב לפני מספר שנים והאוהדים זוכרים אותו לטובה.

"נמתין בסבלנות להתפתחויות סביב שחקני הפועל באר שבע עד חודש ינואר ונראה", אמר הגורם הבכיר. הפועל תל אביב תגיע למשחק נגד בית"ר ירושלים ללא רמזי ספורי שהורחק אתמול בכרטיס אדום ובלי אוראל דגני בשל צבירת חמישה כרטיסים צהובים. הקשר שי אליאס נפצע אתמול ובקבוצה יעשו מאמצים להכשירו לבית"ר ירושלים.

בסיום אמר המאמן אופיר חיים: "החמצות הן חלק מהמזל, אבל עם טיפה של מזל ויותר ריכוז הכדור היה נכנס. עומר דמארי הוא חלוץ מוכח והפועל תל אביב יודעת להבקיע. אני לא מסתפק בתוצאות תיקו והכוונה היא לצבור יותר נקודות. גם לפני שהגעתי, בתקופה של קובי רפואה, הקבוצה שיחקה טוב ועכשיו אני מצפה ליותר. לא רצינו תיקו במשחק הזה". למחמאות מראשי הקבוצה זכו בסיום השוער רובי לבקוביץ' על מספר עצירות גדולות שהוסיפו ביטחון להגנה, מרווין פירסמן וניר לקס.


בן בסט וממן. גם החלוץ מבוקש, יותר סביר שהקשר ישוב (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי