יעקב שחר ייפגש עם רוני לוי, תוכניות הרכש הושהו

יעקב שחר
יעקב שחר | עדי אבישי

במכבי חיפה מתכוננים למשחק נגד קריית שמונה וכלל לא חושבים על תפקיד אחר לאלי גוטמן שפרש ובשלב זה מסייע לאיתי מרדכי. הבעלים מתכוון לשוחח עם המאמן שפוטר מאנורתוזיס, השיחות על ווקאנוביץ' ופלומיין נעצרו

(גודל טקסט)

"גוטמן עזב את תפקיד המאמן ולא דיבר איתנו מעבר למשחק. הוא לא הציע שום דבר מעבר לזה", כך אמר הבוקר (חמישי) גורם במכבי חיפה לאור הדיבורים על אפשרות לכאורה שגוטמן יזכה לתפקיד במועדון, למרות פרישתו בתחילת השבוע עקב סיבות בריאותיות.

אותו גורם הוסיף: "כל מי שמכיר את יעקב שחר יודע שהוא תמיד נפרד בג'נטלמניות בלתי רגילה ולפעמים אף אוהב להתייעץ, אך אין כרגע שום מחשבה אחרת וכולנו עם הראש לקריית שמונה". במועדון מאמינים כי המאמן הזמני, איתי מרדכי, יערוך עוד כמה שיחות מקצועיות עם גוטמן לקראת המשחק בשבת, אבל במהלך השבוע הבא כבר תתקבל החלטה סופית לגבי המאמן החדש. במכבי חיפה סיפרו כי במועדון מתכוונים לתת שקט למרדכי והשחקנים והדבר יתפוס תאוצה בתחילת שבוע הבא.

שחר מתכוון להיפגש עם המאמן רוני לוי, שנחשב למועמד מוביל, אבל עלו גם שמות נוספים. בנוסף, במועדון הוחלט בשלב זה לעכב את התוכניות לגבי חלון ההעברות בחודש ינואר כאשר השיחות סביב הרצון לצרף את קשר הפועל חדרה פרדי פלומיין, עליהן פורסם לראשונה בספורט1, וגם השיחות עם החלוץ הסרבי אלכסה ווקאנוביץ', הוקפאו עד להגעתו של המאמן החדש.

מבחינה מקצועית, נראה כי מרדכי שוב יבצע מספר שינויים בהרכב וינסה להתאים אותו להרכב ששיחק במחצית השנייה בסכנין. החלוץ האוסטרלי ניקיטה רוקאביצה עשוי לפתוח את המשחק על הספסל.


רוקאביצה. ייתכן שיסופסל (עדי אבישי)

לקראת משחק שלישי תוך שבוע אמר איתי מרדכי לאתר הרשמי: "זה בהחלט לא קל, אך אנחנו מספיק מנוסים ובעלי ידע על מנת להתמודד במצבים כאלה. כולם במועדון מקצוענים. קריית שמונה זו קבוצה קשה מאוד בכל מקום שהם משחקים. הם הוכיחו את זה גם בסמי עופר. אנו נערכים בהתאם ונבוא מוכנים למשחק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי