אוגו צפוי לפתוח, סאבו בספק. אלחמיד ימשיך בצד שמאל?

ג'ון אוגו
ג'ון אוגו | אודי ציטיאט

הניגרי צפוי לשוב ל-11 של בכר אחרי ההיעדרות הממושכת, כשקבהא עשוי להחליף את הסלובקי שנפצע נגד הפועל חיפה. הבלם ככל הנראה ימשיך בצד שמאל של ההגנה. מגיני הוקרה יוענקו לראדי וגאדיר

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

כשהיא מרוחקת 12 נקודות מהפסגה ורחוקה מלהציג יכולת הגנתית של אלופה, תארח מחר (שבת, 18:15, שידור ישיר בספורט3) הפועל באר שבע את בני סכנין בידיעה שאובדן נקודות נוסף ישבש כהוגן את תוכניותיה לזכות באליפות רביעית ברציפות. לפני שריקת הפתיחה יוענקו מגיני הוקרה לאקסים מהראן ראדי ומוחמד גאדיר, שהיו שותפים לאליפויות בטרנר.

ג'ון אוגו חזר לאימונים לאחר היעדרות ממושכת וצפוי לפתוח מחר, כשמנגד שיתופו של אריק סאבו מוטל בספק. הסלובקי נפצע בתיקו 4:4 עם הפועל חיפה ביום רביעי, ויעבור מבחן כשירות. ההחלטה לגביו תתקבל סמוך למשחק מחר. במידה שסאבו ייעדר, מרואן קבהא יעלה במקומו ויחבר משחק שלישי ברציפות ב-11.

בחלק האחורי גוברות ההערכות שמיהאי קורהוט יחמיץ את המשחק בגלל פציעה שהוא גורר מאז התיקו הביתי (2:2) לפני שבוע נגד חדרה. הפתרון המאולץ שנמצא בדמות חאתם עאבד אלחמיד כמגן שמאלי לשעת חירום השתלם דווקא בפן ההתקפי. חאתם, בלם בעיסוקו העיקרי, היה שותף לחגיגת השערים בסמי עופר ובמקביל צפה בחוסר אונים בקריסת הקונספציה ההגנתית. אורן ביטון, מגן שמאלי טבעי, חזר כבר לפני מספר שבועות לפעילות מלאה, אבל לא ברור מתי יושלך למערכה.


ראדי. יזכה לכבוד בטרנר (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי