בכיר ברעננה: "מלבד ערן לוי, עוקבים גם אחרי בניון". ידין חתם

יוסי בניון
יוסי בניון | עדי אבישי

הקבוצה מהשרון בונה על חיזוק משמועתי בינואר ואחרי שחרורם של ניקוליץ', ורד ומימוני, עלו שמותיהם של קשר בית"ר ירושלים והכוכב שנפרד ממכבי פ"ת. אקס הפועל ת"א עבר בדיקות והצטרף עד תום העונה עם אופציה

(גודל טקסט)

באפריל האחרון הודיעה הפועל תל אביב על בחירתה שלא להמשיך את ההתקשרות עם הקפטן אביחי ידין, שמאז סיום עונת 2017/18 יושב בביתו לאור בחירתו לסרב לחוזה מקוצץ מהאדומים, אבל היום (רביעי) הוא מצא בית חדש: הפועל רעננה.

ידין עבר הבוקר בדיקות רפואיות ויחל להתאמן עם הפועל רעננה, שתוכל לרשום אותו מיידית לאור העובדה שהוא שחקן חופשי שכלל לא היה תחת חוזה מתחילת העונה. מאמן הפועל רעננה מנחם קורצקי אישר הבוקר: "ידין שחקן חופשי ויגיע להתאמן אחרי הבדיקות. החלטתי לצרף אותו ושינויים נוספים יהיו בחודש ינואר, יש מספר מועמדים". זמן קצר לאחר מכן אישרה הקבוצה את צירופו של ידין בחוזה עד תום העונה עם אופציה לעונה נוספת.


יחזור למגרשים אחרי שמונה חודשים. אביחי ידין (הפועל רעננה)

כידוע, אביחי ידין שיחק אצל קורצקי בהפועל תל אביב בעונת הירידה לליגה הלאומית. שלושת השחקנים ששוחררו מהקבוצה השבוע, נמניה ניקוליץ', עומר ורד ודין מימוני ימשיכו להתאמן במסגרת הקבוצה עד תחילת חלון ההעברות בינואר.

עוד בגזרת הרכש, גורם בכיר ברעננה אמר כי בקבוצה מעוניינים ביוסי בניון שנפרד ממכבי פתח תקווה: "מלבד ערן לוי אנחנו עוקבים אחרי המהלך של יוסי בניון. הוא יהיה חופשי לשחק בחודש ינואר ואם לא יעבור לבית"ר ירושלים הוא אופציה טובה שלנו העונה". לגבי ציפורו של ערן לוי גם המאמן מנחם קורצקי אישר זאת, אך הבהיר: "הוא מועמד, אבל נראה איך דברים יתפתחו".


האם יוסי בניון יחתום ברעננה? (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי