ניקוליץ' שוחרר מהפועל רעננה, אך עשוי לשחק נגד בני סכנין

רעננה
רעננה | אריאל שלום

הקשר קיבל הודעה על סיום דרכו במועדון, אבל בצוות המצקועי שוקלים להשתמש בו עד חודש ינואר. ידין לא יהיה בסגל, ירדן כהן עשוי לפתוח על חשבון אמבולה. עדי נמני: "אנחנו מקווים להביא את הנקודות ביום שבת"

(גודל טקסט)

אחרי שנפרדה מנמניה ניקוליץ', דין מימוני ועומר ורד והחתימה את אביחי ידין, הפועל רעננה המתחדשת תארח ביום שבת (18:00) את בני סכנין במסגרת המחזור ה-14 בליגת העל לעוד קרב תחתית חשוב.

ידין החל כבר להתאמן עם חבריו החדשים, אך עדיין זקוק ללא מעט זמן כדי להיכנס לכושר משחק ולכן לא יעמוד לרשותו של מנחם קורצקי במשחק הקרוב. המאמן ערך שיחות להרמת מצב הרוח של שחקניו והבהיר להם שהם חייבים להרים את הראש ולהביט קדימה.

למרות שסיים את דרכו בקבוצה, הצוות המקצועי שוקל להשתמש בניקוליץ' עד שהחלון יפתח, אבל במועדון הסבירו שההחלטה לא מתוכננת להשתנות. מי שעשוי לשוב להרכב הוא ירדן כהן שאמור לתפוס את מקומו של עמנואל אמבולה בצד שמאל של ההגנה.


נמניה ניקוליץ' (דני מרון)

מנחם קורצקי אמר לפני המשחק נגד בני סכנין: "התכוננו למשחק כמו שאנחנו מתכוננים בכל שבוע לכל משחק, התעסקנו ביתרונות של סכנין ואני מקווה מאוד שנקבל את השחקנים שלנו הכי מוכנים שאפשר".

"עברנו שבוע מאוד מטלטל שהתחיל בניצחון על בית"ר ירושלים, אחר כך נגד מול הפועל חדרה והפסד לא נעים מול הפועל חיפה. חווינו את כל מה שקורה בכדורגל גם לטובה וגם לרעה ואנחנו צריכים להתאושש מזה כי הליגה ממשיכה, מה עוד שאנחנו משחקים נגד קבוצה שנמצאת לידנו בטבלה, זה משחק על שש נקודות ואנחנו חייבים להגיע אליו מוכנים".


"עברנו שבוע מאוד מטלטל". מנחם קורצקי (עדי אבישי)

עדי נמני דיבר גם הוא על ההתמודדות: "בני סכנין קבוצה מאומנת שנמצאת בתקופה. עבדנו קשה כל השבוע, למדנו אותם ונערכנו בהתאם. אנחנו מקווים לחזור להיות הפועל רעננה שכולם זוכרים – קבוצה אגרסיבית שקשה לנצח אותה. מקווים שנביא את הנקודות".

המגן התייחס בקצרה להפסד הצורם 3:0 נגד הפועל חיפה במחזור שעבר: "זה היה כואב, אין ספק, אבל אנחנו כבר עם הפנים למשחק נגד בני סכנין ביום שבת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי