בבית"ר טוענים: "הפרידה מארון אולנארה היתה בלתי נמנעת"

ארון אולנארה
ארון אולנארה | אריאל שלום

מאחורי הקלעים על סיום דרכו של החלוץ הניגרי. גורם במועדון: "אם בתוך חודשיים יש לשחקן יותר עבירות משמעת משערים או בישולים, אז הבעיה היא כנראה אצלו ולא אצלנו". בקבוצה נערכים לשינויים נוספים בסגל בינואר

(גודל טקסט)

החלוץ הניגרי ארון אולנארה שוחרר אמש באופן רשמי מבית"ר ירושלים, בשל עבירות משמעת רבות שביצע ולאחר שהסכים לוותר על המשך חוזהו שנאמד בכ-30 אלף יורו לחודש, עד סיום העונה. רק חודשיים עברו מאז שחתם אולנארה בבירה וספק אם יש מישהו במועדון שהופתע מאיך שהסתיים הרומן הקצרצר הזה.

הבעלים משה חוגג ויושב הראש אלי אוחנה מאוכזבים מאוד מהתנהלותו של החלוץ, שהגיע לבית וגן אחרי ששוחרר בעונה שעברה מצסק"א מוסקבה ולאחר שלא שיחק כדורגל מחודש מאי האחרון בשל פציעה. בהודעה הרשמית שהוציאה אמש בית"ר נכתב בקצרה: "בשיחה שנערכה בין ראשי המועדון לנציגיו של החלוץ ארון אולנארה, הוחלט להיפרד מהשחקן וזאת בעקבות הפרות המשמעת המצטברות של אולנארה".

רשימת העבירות של אולנארה החלה בהפסד להפועל באר שבע, אז הוחלף בדקה ה-61 וירד ישירות לחדר ההלבשה. הוא ננזף על ידי חוגג ואוחנה והבטיח שלא יחזור על כך שוב. זה המשיך באיחור לפתיחת מחנה האימון שנערך בבית הנבחרות בשפיים בפגרה ואיחור נוסף כמה ימים לאחר מכן, בחזרה מטיסה מניגריה, לאחר שקיבל אישור מיוחד לטוס ולפגוש את משפחתו. הניגרי זומן לוועדת משמעת, ננזף שוב על ידי אוחנה ואף נקנס בכמה אלפי דולרים.


ארון אולנארה. "ההחתמה שלו היתה מראש הימור גדול" (אריאל שלום)

הניגרי המשיך בשלו ואז הגיעה ההרחקה הטיפשית בהפסד להפועל רעננה, לאחר שספג צהוב שני ואדום בעקבות נגיעת יד חסרת אחריות בדקה ה-45. אולנארה המשיך בהתנהגותו המזלזלת והגיע רק בדקה ה-30 למשחק התיקו נגד מכבי נתניה בטדי. אם אחרי ההפסד לרעננה החלו בקבוצה לשקול את שחרורו, אז לאחר התיקו עם נתניה כבר התקבלה החלטה עקרונית שהוא לא ממשיך במועדון. הניגרי זומן לועדת משמעת נוספת ובה נאמר לו שבשל התנהלותו הוא מושעה מכל פעילות עד להודעה חדשה.

לאצטדיון המושבה בניצחון הגדול על הפועל תל אביב, החלוץ אפילו לא טרח להגיע, ולכולם היה ברור שהפרידה בין הצדדים פשוט בלתי נמנעת. בסיום הניצחון נגד האדומים אמר גורם בכיר במועדון: "שחקן מושעה לא חייב להגיע עם הקבוצה למשחק חוץ, אבל מי שמרגיש חלק מהקבוצה ומחוייב למועדון ולשחקנים מגיע גם אם לא ביקשו ממנו להגיע". גורלו של אולנארה כאמור נחרץ ובמהלך השבוע נערכה לו ועדת משמעת נוספת, בה סוכם למעשה על סיום דרכו בבית"ר.

"אם בתוך חודשיים, יש לשחקן יותר עבירות משמעת משערים או בישולים, אז הבעיה היא כנראה אצלו ולא אצלנו", אמר גורם במועדון והיטיב להסביר את הסיבה לפרידה בין הצדדים: "ההחתמה שלו היתה מראש הימור גדול, כי הוא לא שיחק חמישה חודשים. כנראה שזה לא סתם, ולמרות הכישרון הגדול שיש לו ברגליים הוא לא הצליח להגיע לרמות הגבוהות באמת. בית"ר ירושלים במצבה הנוכחי והאמת גם בכל מצב אחר, לא יכולה להרשות לעצמה להשאיר בסגל שחקן לא מחוייב, שחקן שלא ממש רוצה להיות כאן ואחד כזה שלא מקפיד על כללי ההתנהגות הנהוגים במועדון. הפרידה הזו היתה בלתי נמנעת"


ארון אולנארה. הפרידה היתה בלתי נמנעת (דני מרון)

בית"ר צפויה לעבור מתיחת פנים רצינית במהלך חלון ההעברות בינואר. בנוסף לאולנארה, ישוחרר גם ברונו איבה שלא השתלב בקבוצה. טל כחילה, שאיבד את מקומו בהרכב, יעקב בריהון וז'אורז'יניו שמתאושש מפציעה בברכו, נמצאים גם הם ברשימת המועמדים לשחרור. שחקנים נוספים שיעזבו הם דין אקפי ומתן פלג, ורק אחרי שיהיה ברור מי יעזוב, יתחילו במועדון גם בהחתמות של שחקני רכש כאשר שתי העמדות שהכי דחופות לחיזוק הן עמדת הבלם והחלוץ, וכנראה שיגיעו שני זרים חדשים לעמדות אלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי