יואב כץ: "נתניה תבוא לנקום בנו ונצטרך להיות מוכנים לזה"

שרון מימר, יואב כץ, מקסים פלקושצ'נקו
שרון מימר, יואב כץ, מקסים פלקושצ'נקו | ספורט1

בהפועל חיפה חוששים מהמשחק נגד הקבוצה אותה הביסו בסיבוב הראשון. קפילוטו לא בסגל, מימר לא צפוי לבצע שינויים משמעותיים בהרכב. מיטרבסקי: "יש אנרגיות טובות אחרי השבוע שעבר"

(גודל טקסט)

"זאת תהיה מכבי נתניה אחרת מהסיבוב הראשון. נתניה תבוא לנקום בנו ונצטרך להיות מוכנים לזה", אמר הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ לקראת המשחק מחר (שבת 18:15, שידור ישיר בספורט4) נגד מכבי נתניה. חיפה מגיעה במצב רוח מרומם לאחר שבוע וחצי מצוינים בהם ניצחה פעמיים, גם בדרבי וגם את רעננה, ואף עשתה תיקו דרמטי עם הפועל באר שבע. הבעלים שוחח עם הצוות המקצועי וביקש לשמור על אותה דריכות שהייתה לפני המשחק נגד רעננה: "נתניה קבוצה מצוינת, בטח בבית שלה, ותרצה להמשיך ולהישאר בצמרת הגבוהה. זה מבחן עבורנו".

מבחינה מקצועית, נראה כי המאמן שרון מימר אינו מתכוון לבצע שינויים בהרכב מזה שניצח בשבוע שעבר. הקשר גילי ורמוט חזר אתמול לאימונים ורק לאחר האימון המסכם יוחלט אם יפתח בהרכב או ימתין להזדמנות שלו מהספסל. במידה ו-ורמוט לא יפתח, ימשיך גיא חדידה ב-11 לאחר שכבש את שער הבכורה שלו בליגת העל. כפי שפרסמנו, הבלם ניסו קפילוטו חזר לאימוני הקבוצה אך עדיין יישאר מחוץ לסגל. ריקי מיטרבסקי ימשיך במרכז ההגנה לצדו של גבריאל תמאש. מיטרבסקי אמר לקראת המשחק: "מי שזוכר את המשחק הראשון, נתניה הייתה הרבה יותר טובה מאיתנו בדקות הראשונות והענשנו אותם במתפרצות. לאחרונה אני מרוצה מהיכולת שלי ומהיכולת של הקבוצה ויש לנו אנרגיות מצוינות אחרי השבוע שעבר. נקווה להמשיך ככה".

הקבוצה ערכה הבוקר אימון מסכם לקראת המשחק. הקשר גילי ורמוט עדיין התלונן על כאבים וצפוי להישאר מחוץ לסגל הקבוצה כאשר גיא חדידה ימשיך לקבל את הקרדיט במרכז השדה של האדומים.

הרכב משוער: ארנסטס שטקוס, דור מלול, גבריאל תאמאש, ריקי מיטרבסקי, שון גולדברג, רסמוס סטויטדט, ראדו גינסארי, גיא חדידה, מקסים פלקושצנקו, נס זמיר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי