לידור כהן יהיה בסגל מכבי פתח תקווה לטדי

לידור כהן
לידור כהן | אריאל שלום

הקשר הפתיע שהחלים כמעט לחלוטין מפציעתו, אך לא צפוי לפתוח נגד האקסית בית"ר ירושלים. סיבוק ורוטמן יפתחו במקומם של מרסיאל וכהן. הופעת בכורה בסגל לארד בר מקבוצת הנוער?

(גודל טקסט)

לאחר שלוש תוצאות תיקו רצופות, מכבי פתח תקווה השלימה בשעה האחרונה את הכנותיה לקראת המשחק מחר (ראשון, 20:30, שידור ישיר בספורט1) באצטדיון טדי מול בית"ר ירושלים, שיהיה המשחק הראשון ללא יוסי בניון שעזב השבוע את הקבוצה. בפ"ת רוצים לחזור למסלול הניצחונות, ולהשלים סוויפ עונתי על היריבה מהבירה אחרי ה-1:4 במחזור הפתיחה.

הבשורה הטובה מגיעה מכיוונו של לידור כהן, שכפי שפרסמנו אתמול, עבר בדיקת אולטרסאונד נוספת שהעידה על שיפור בהחלמתו מהקרע במעטפת השריר האחורי וצפוי להיות בסגל. הקשר לא צפוי לפתוח, כאשר לירן רוטמן יהיה זה שיפתח במקומו והוא צפוי להשתלב במהלך המחצית השנייה. גם תומאש סיבוק יחזור ל-11 לאחר שריצה עונש השעייה של צבירת כרטיסים צהובים ויחליף את ז'והאן מרסיאל.

המאמן אלישע לוי זימן 19 שחקנים, כשהקשר ההתקפי של קבוצת הנוער ארד בר מופיע ברשימה ורק מחר יחליט לוי מי השחקן שינופה מהסגל. מי שלא יהיו בסגל הם הבלם עידן אדהנני והמגן הימני עודד אלקיים, אשר חל פיחות במעמדם. בעוד בקבוצה שוללים כרגע את האפשרות של השאלתו של אדהנני על מנת שיצבור דקות החל מחודש ינואר, לא מן הנמנע שמהלך כזה אכן יתבצע. גם מעמדו של אלקיים נפגע מאז הגיע המגן הימני עיסא סיסוקו, ולמרות שבקבוצה ציינו שעד כה הוא לא ביקש לעזוב, בקבוצה מעריכים שלאור ההתפתחויות האחרונות, הדבר עשוי לקרות.


הרכב משוער:
יוסי גינזבורג, עיסא סיסוקו, תומאש סיבוק, עומר דנינו, גל שיש, רומריו פירס, דידייה ברוסו, גידי קאניוק, מנור סולומון, לירן רוטמן, חביב חביבו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי