מצב חירום בהפועל ת"א: דגני השתולל, גוטליב ומוליץ' יעזבו

עומר דמארי
עומר דמארי | עדי אבישי

בעקבות התיקו נגד חדרה, במועדון מבינים כי עליהם לצאת מהמשבר ומתכננים שינויים בינואר. חשש שמחאת האוהדים תחריף, שחקן בקבוצה: "לא מאמין שמישהו ירים עלינו יד". דמארי סובל מכאבים בברך, ספורי נפגע בקרסול

(גודל טקסט)

בעקבות התיקו 1:1 נגד הפועל חדרה, הוכרז מצב חירום מקצועי בהפועל תל אביב. הקבוצה של אופיר חיים נותרה מתחת לקו האדום והמשבר גדול במיוחד, אחרי שגם שער יתרון של קאיו בדקה ה-88 לא הספיק, כי בתוספת הזמן הצליח דובב גבאי לחלץ נקודה יקרה מאוד. 

עד פתיחת חלון ההעברות ב-8 בינואר תקיים הפועל תל אביב משחק בגביע המדינה בעוד שבוע נגד קטמון ירושלים ושלושה משחקים בליגה נגד הפועל חיפה בחוץ, בני סכנין בבית ומשחק חוץ בקריית שמונה ואז הדרבי נגד מכבי תל אביב, בו תוכל להציב את השחקנים החדשים בהרכב אם יגיעו כאלה עד אז. אוראל דגני, הקפטן השני של הקבוצה שבדרך כלל שומר על שקט, השתולל בחדר ההלבשה בסיום וצעק: "זאת הדרך שמובילה לליגה הלאומית. אם לא נשתנה, שוב ניפרד מליגת העל".

במועדון מבינים כי חובה לבצע שינוי ולעצור את כדור השלג להמשיך, כשמחאת חלק קטן מאוד של כמה עשרות אוהדים הדליקה נורה אדומה וקיים חשש שהמחאה תעלה שלב. אתמול המתינו כמה עשרות אוהדים ביציאה ממתחם אם המושבות וקיללו נמרצות את השחקנים וראשי המועדון. "תורידו את החולצות האדומות", "אין לכם כבוד" וקללות קשות נגד ההנהלה נשמעו. אנשי הביטחון באצטדיון הוציאו מהשטח הסטרילי את שופט המשחק גל לייבוביץ' בעזרת אנשי אבטחה וגם את רוב השחקנים ליוו אל הרכבים הפרטיים אותם לא הורשו להכניס למתחם. 


שער דרמטי של קאיו לא הספיק (עדי אבישי)

שחקן בקבוצה הבהיר אמש: "אני לא מאמין שאוהדי הפועל תל אביב ירימו יד על שחקן בקבוצה. הזעם שלהם מובן, אבל אסור ליצור אווירה של איומים כי זה יכול להוביל ללחץ יותר גדול".

החלוץ עומר דמארי התלונן במחצית על כאבים בברך ואמור לעבור מחר (שני) בדיקה כדי לאבחן מחדש את הפציעה שלו החוזרת מתחילת העונה. גם רמזי ספורי נאנק מכאב והוחלף לאחר ששחקן של חדרה דרך בחוזקה על הקרסול, שם סבל בעבר מסדק. אתמול לא נכלל בסגל החלוץ הסרבי פייסל מוליץ' לאחר שהעביר ביקורת מקצועית על המאמן אופיר חיים. מוליץ' קיבל את ההודעה על אי הכללתו בסגל באמצעות מסרון מהמאמן.. מוליץ' אמור לעזוב בחלון ההעברות את מתחם חודורוב, אבל ראשי המועדון שרכשו 50 אחוז מכרטיס השחקן שלו אמורים לבקש על הסרבי תמורה.


ספורי. לא רק דמארי נפגע אתמול (עדי אבישי)

שחקן נוסף שבמועדון יחפשו לו קבוצה הוא הבלם אדי גוטליב המושעה שיעמוד בפני ועדת משמעת ויש החלטה עקרונית להיפרד ממנו בינואר. על פי גורם בסביבת המועדון, "שחקן אשר מנסה לפגוע באוהדים ואינו מתעלם מקריאות נגדו ולא בפעם הראשונה לא יהיה כאן. הבעיה היא ששום מועדון היום בישראל לא ישלם עליו במצבו המקצועי 300 אלף יורו. אם הוא ימשיך יהיה פיצוץ מול גרעין האוהדים. הבעלים מבינים עכשיו שההחלטה להחזיר אותו לפעילות הייתה טעות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי