בבית"ר ירושלים מנסים לצרף אחד מבין זובאס או שטקוס

אלי אוחנה, משה חוגג, מוני ברוש
אלי אוחנה, משה חוגג, מוני ברוש | דני מרון

בקבוצה מהבירה כבר חושבים על חלון ההעברות הקרוב, אך הבהירו: "עד ינואר יש משחקים שצריך לנצח". קלינגר, אוחנה וחוגג ייפגשו בנוגע לשינויים בסגל. בנוסף לשוערים, במועדון עלו שמותיהם של עזרא, פלומיין ובן בסט

(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים נערכים לקראת שינויים בסגל בחלון ההעברות הקרוב בחודש ינואר, וכבר עתה ברור שלפחות שלושה-ארבעה שחקנים יעזבו ובמקומם יגיעו שחקנים חדשים. בבית וגן יודעים שהשינויים שיבוצעו בחודש הבא יהיו קריטיים לקראת המשך העונה וההיחלצות מהתחתית, אבל במועדון מי שהבהיר: "עד ינואר ועד פתיחת החלון וסגירתו, יש עוד הרבה מאוד משחקים שצריך לנצח והרבה נקודות שאנחנו חייבים לקחת ואת זה יעשו שחקני הסגל הקיים".

המאמן ניר קלינגר, בצוותא עם היו"ר אלי אוחנה והבעלים משה חוגג, ידונו בימים הקרובים לגבי זהות השחקנים שישוחררו כאשר בנוסף לארון אולנארה שכבר עזב, מוזכרים שמותיהם של ברונו איבה, טל כחילה וערן לוי, כשיש עוד מספר שחקנים שמעמדם מעורער והם מתנדנדים בין הישארות לשחרור.

בבית"ר מחפשים קודם כל חלוץ מרכזי לחיזוק ההתקפה, אבל גם בלם, מגן ימני, קשר נוסף ואולי שוער. כפי שפורסם בספורט1, כבר הוגשה הצעה רשמית להפועל חדרה בנוגע לקשר הצרפתי קווין טאפוקו וייתכן שהוא יהיה שחקן הרכש הראשון שיגיע בינואר. גם שמותיהם של חן עזרא, פרדי פלומיין ועדן בן בסט נמצאים על הפרק ומאחורי הקלעים גם נעשים ניסיונות לצרף את אחד השוערים הליטאים, אמיליוס זובאס מבני יהודה או ארנסטס שטקוס מהפועל חיפה.


חוגג ואוחנה. חושבים על חלון ההעברות (דני מרון)

שמו של יוסי בניון מוזכר כמובן כמועמד להצטרף מהרגע שעזב את מכבי פתח תקווה, אולם בשלב זה יש בבית"ר חילוקי דעות לגבי צירופו של הקשר הוותיק, שמעוניין להגיע לעונת פרישה בטדי עם שאיפה להשתלבות עתידית בתפקיד מקצועי במועדון.

בשבת תארח הקבוצה את מוליכת הטבלה מכבי תל אביב במסגרת משחקי סיבוב ח' בגביע המדינה. ועדיין לא ברור אם החלוץ הפצוע אנתוני וארן יעמוד לרשות המאמן קלינגר, שעשוי לפתוח עם הרכב זהה לזה שפתח בשני משחקי הליגה האחרונים.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי