ברק בכר: "ננסה לנצל את הדברים הפחות טובים של מכבי"

ברק בכר
ברק בכר | דני מרון

בסיום הניצחון הדרמטי על בית"ר תל אביב רמלה בגביע, באר שבע קיימה מסיבת עיתונאים לקראת משחק העונה נגד המוליכה: "הזדמנות טובה להראות שאנחנו קבוצה חזקה וטובה". נייג'ל האסלביינק התלונן על רגישות בשריר

(גודל טקסט)

לא היה חסר הרבה שהדרך למשחק העונה נגד מכבי תל אביב תהיה משובשת ללא תקנה עבור ברק בכר ושחקניו. אבל שער שכבש דיא סבע בשניות האחרונות של ההארכה חסך מהפועל באר שבע לילה רדוף סיוטים וסיכומים מוקדמים.

עכשיו הכול ערוך ומוכן ליום שלישי, כאשר מבחינה תיאורטית חלום הדאבל עדיין חי וקיים מבחינת הדרומיים. 72 שעות לפני ההתמודדות מול ולדימיר איביץ, ומינוס 14 נקודות מהפסגה, אמר מאמן האלופה: "אני חושב שצריך לשים את ההפרש בצד ולהסתכל מקצועית מה לעשות במשחק נגד מכבי. נעשה התאמות נגד קבוצה בכושר טוב כדי לנצל את הדברים הפחות טובים שלהם".

האם זה עדיין משחק העונה: "אנחנו לא חושבים על 'משחק אליפות' או על הפרש כזה או אחר. אנחנו עובדים מקצועית ומנטלית. אין תירוצים".

קרב המוחות נגד ולדימיר איביץ': "נגד כל קבוצה וכל מאמן יש פייט. לא צריך להתייחס למאמן כזה או אחר. כל משחק הוא אתגר גדול. אנחנו מאתגרים את עצמנו, צריך לבוא כדי לעשות תוצאה טובה".


מנע מבוכה. דיא סבע (דני מרון)

האם מכבי פייבוריטית: "אני לא מתייחס למי פייבוריטית. נבוא ונעשה הכל כדי לנצח את המשחק. ברור שזה משחק של יוקרה בין שתי הקבוצות הכי טובות בשנים האחרונות. בשבילנו זוהי הזדמנות טובה להראות שאנחנו קבוצה חזקה וטובה".

נייג'ל האסלביינק התלונן על רגישות בשריר, והוחלף במהלך המחצית השנייה אמש כדי לא לסכן אותו לקראת יום שלישי. הבלם חתאם אלחמיד עבר בשבוע שנהג בדיקת הדמיה בעקבות פגיעה בברך, אבל לא מתכוון להחמיץ את המאבק מול המובילה.

בצוות המקצועי הביעו שביעות רצון מתפקודו של מיגל ויטור שחזר לפעילות לאחר תשעה וחצי חודשי היעדרות. משחקו האחרון של הבלם הפורטוגלי היה בחודש מארס נגד סכנין, ומאז עבר ניתוח לשחזור הרצועה הצולבת ותקופת שיקום ארוכה.

1,190 מאוהדי האלופה הבטיחו את מקומם באצטדיון בנתניה. 200 מבעלי המנויים זכו בהגרלה שארגן המועדון לפני מספר ימים, ויצטרפו לעוד 990 בעלי כרטיסים משוריינים מקרב אוהדי באר שבע.


שביעות רצון מתפקודו. מיגל ויטור (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי