אסי רחמים: "הביקורות מוצדקות, אבל מהלכים נרקמים בימים אלה"

אריק סאבו, ניב זריהן
אריק סאבו, ניב זריהן | דני מרון

מנכ"ל הפועל ב"ש התראיין ב-103FM בעקבות התבוסה למכבי ת"א והתייחס לשחרור וואקמה ("לא רצה להישאר"), הבאת אנסטיס ("גם אם טעינו, הוא עזב"), הסגל העמוק, השינויים שיהיו והמטרות ("אפשר לזכות בגביע")

(גודל טקסט)
מוקדם יותר היום (חמישי) ערך מאמן הפועל באר שבע ברק בכר מסיבת עיתונאים ראשונה לאחר ההפסד הצורב 3:0 למכבי תל אביב, בעקבותיו הפער ביניהן בפסגה צמח ל-17 נקודות והאלופה הפנימה שהשנה הצלחת לא תישאר בבירת הנגב. מיד לאחר מכן גם מנכ"ל המועדון, אסי רחמים, התראיין ב-103FM והתייחס לחצי העונה הקשה שעוברת על אלופת שלוש השנים האחרונות.


"אחרי שלוש אליפויות כנראה קשה לייצב את האיכות לאורך זמן. זה לא אומר שאנחנו משלימים עם זה ובטח שלא נשברים", אמר תחילה רחמים ונשאל מתי הבינו בקבוצה שמשהו לא עובד העונה, "היו שינויים שעשינו בחלון הראשון כחלק מהתהליך, כי אי אפשר להחליף הכל. לגבי השוער יאניס אנסטיס, חיימוב שוער מצוין שעשה דברים יפים וגם יעשה במכבי חיפה, אבל נוטים כאן לזלזל וללעוג לשוער מצוין שעשה קמפיין מצוין עם א.א.ק אתונה ושנה לפני הפועל ב"ש עשה קמפיין מדהים כולל פעמיים שער נקי מול מילאן".


עוד על אנסטיס: "הוא הגיע אלינו אחרי חצי שנה בה לא שיחק כי הוא לא האריך חוזה. הוא הפסיק לשחק, אבל זה לא אומר שהוא שכח בחמישה חודשים כדורגל. יכול להיות שטעינו ואני לא מבין למה מתעכבים על זה. אני לא חושב שבתבוסה לזאגרב התחילה ההידרדרות, כי אם כן שם זה גם היה צריך להסתיים כי הוא עזב".


שחרורו של טוני וואקמה:
"הוא לא רצה להישאר בישראל, הרגיש תחושת מיצוי".



וואקמה. "הרגיש תחושת מיצוי" (אודי ציטיאט)


תכניות לינואר ולעונה הבאה: "נשחרר כמה שחקנים, אבל צריך לזכור שלא כולם מרצוננו כי יש גם שחקנים שלא מרוצים ממעמדם וצריך גם לשמוע את הצד השני ובסוף לקב להחלטה. סימנו כמה מטרות ויש לנו יתרון מאוד גדול בזה שהצוות המקצועי שלנו יציב ואפשר לתכנן מהלכים קדימה. תיקנו חלק מהדברים, חלק מהדברים עוד צריך לתקן. מה שבטוח שהקבוצה צריכה להיראות יותר טוב. לפרט מה נעשה אני לא יכול, אבל יש מהלכים שנרקמים בימים אלה והשחקנים גם צריכים לדעת דברים לפני שהם יוצאים לתקשורת".


אם טעויות במיליונים נסלחות: "יש טעויות, אבל כולנו יכולים גם להסכים שיש הרבה לזכותנו. אם אחרי תקופה כל כך ארוכה בה הגענו להמון שיאים ולא רק בכדורגל שלנו, ואני מבקש לא לשכוח את זה. היום אנחנו מקבלים ביקורות בצדק ונצטרך לחשוב כיצד עושים את הדברים נכון".


הסגל עמוק שנבנה: "היו מהלכים שהצליחו מאוד, אבל לא השכלנו להבין שיכול להיות שיש גם פתיחת עונה אחת לא טובה, בלי מוקדמות גביע הטוטו ושלב הבתים. אולי צריך לבנות את הפירמידה הפוך, להתחיל עם סגל מצומצם ובריא יותר ואחר כך לשנות את הדברים אם וכאשר מסתדרים טוב. טעינו, אבל הפועל ב"ש זכתה בתואר אחרי 40 שנה".



אנסטיס. "ההידרדרות לא בגללו, אבל יכול להיות שטעינו" (דני מרון)



אם יש חסינות לברק בכר: "אני כל כך בטוח בו ובצוות שלו ובמה שאנחנו עושים, אז העונה הזו תיגמר יותר טוב מאיך שהתחילה. יכול להיות שנסיים במקום השני ועם גביע, ויכול להיות שלא. הזכרתי את יתרון היציבות בצוות המקצועי וזה מאפשר לתקן דברים שעשינו לא טוב. אף אחד לא חשב שעקומת הגרף תמיד תהיה למעלה".

אם לא יעפילו לאירופה: "להמשיך את הרצף במפעלים אירופיים זה מאוד חשוב לנו, ואם לא אז זה יהיה מאכזב מאוד. שחררנו את סטו ויש לנו את ויטור וביטון שחזרו מפציעות ארוכה ואלה דברים שיעזרו לנו לקבל החלטות".



ברק בכר. היציבות שלו ושל צוותו היא יתרון (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי