עלי חטיב הושעה מכל פעילות וצפוי להיזרק מהפועל חדרה

עלי חטיב
עלי חטיב | ערן לוף

הקשר שירק לכיוונו של לוסיו לאחר התבוסה 0:3 לבית"ר ירושלים עמד בפני ועדת משמעת ועלול לסיים את דרכו בקבוצה. כעס כלפי השחקנים: "אולי חלקם יירדו ליציע בינואר", דויד מתיאוס ייעדר מהמשחק נגד פתח תקווה

(גודל טקסט)

כעס גדול בקרב אנשי הפועל חדרה לאחר התבוסה הביתית 3:0 לבית"ר ירושלים אמש (חמישי), כאשר ראשי המועדון הביעו את כעסם לאו דווקא על ההפסד, אלא על היכולת והגישה של חלק גדול מהשחקנים. "כל מה שראינו בתחילת העונה כמו אגריסיבות ורצון נעלמו. לא יכול להיות מצב שאף אחד לא נותן גליץ' משמעותי בכדי לעורר את הקבוצה" אמרו בחדרה והוסיפו: "אנחנו כרגע הקבוצה החלשה בליגה ונצטרך להתגבר על זה. יש כאן שחקנים שכבר חושבים על הקבוצה הבאה שלהם, אולי חלקם יישבו ביציע בינואר ולא יעברו לקבוצות אחרות".

גם המאמן ניסו אביטן הביע את אכזבתו בסיום ואמר: "אנחנו במשבר. יש לנו כאן חברה צעירים אבל דווקא ציפיתי ליותר מהשחקנים המנוסים יותר". אביטן שוחח בקצרה עם השחקנים לאחר ההפסד וביקש לשכוח מהתבוסה ולחשוב על המשחק מול מכבי פתח תקווה ביום ראשון. בכל מקרה גם המאמן וגם ראשי הקבוצה מתכוונים לערוך אסיפה עם השחקנים במהלך סוף השבוע.

אם לא די ביכולת החלשה, במועדון סובלים ממכת פציעות כאשר הבלם דויד מתיאוס הרגיש מתיחה בשריר הירך האחורי ואינו כשיר למשחק הקרוב. בנוסף גם הבלם יעקב אבבה עשוי להיעדר כשבועיים בגלל פציעה בשרירי הבטן.


קווין טאפוקו. הראש כבר בקבוצה הבאה? (אודי ציטיאט)

דבר נוסף שמעסיק את אנשי חדרה הוא העימות שצולם במצלמות הטלוויזיה כאשר הקשר עלי חטיב נראה יורק לכאורה לכיוון החלוץ לוסיו מרינאו. חטיב הושעה הבוקר מכל פעילות לאחר האירוע וצפוי לעמוד בשבוע הבא לוועדת משמעת שבסופה הוא עלול עזוב את הקבוצה. היו"ר אורן גולן אישר את הפרטים. כזכור, כבר לפני חודש הושעה חטיב לאחר התנהגות בלתי הולמת במחצית המשחק מול בני יהודה וכבר אז הובהר לשחקן כי עבירת משמעת נוספת תגרור עונש חסר תקדים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי