מסתמן: הפועל חדרה ורשם העמותות בדרך לפשרה

שחקני הפועל חדרה
שחקני הפועל חדרה | ערן לוף

נראה שהצדדים הגיעו לסיכום לקראת הדיון בשבוע הבא, והמועדון צפוי לקבל אישור רשמי בבית המשפט. ימונה חשב מלווה שיעזור לתקן את הליקויים במקום מפרק. בקבוצה מצפים מהשחקנים להתרכז במשחק נגד מכבי פתח תקווה

(גודל טקסט)

בעוד כשבוע ימים צפויים אנשי הפועל חדרה ורשם העמותות להגיע לדיון בבית הדין, כאשר בימים האחרונים נראה כי הצדדים בדרך לסיכום על פשרה, והקבוצה צפויה לקבלת אישור רשמי בבית המשפט. על פי הפשרה שפרטיה הגיעו לידי ספורט1, נראה כי רשם העמותות ימנה חשב מלווה לזמן מוגבל ולא מפרק, שיעזור לתקן את הליקויים שנמצאו על ידי הרשם.

מאידך, חלק מאנשי רשם העמותות יהיו בהנהלה החדשה, וועדת האיתור שתוקם בראשו של ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן, תקבע יו"ר חדש, כאשר מי שצפוי לקבל את התפקיד הוא איש העסקים המקומי יקיר שוורץ שהוא בנו של גדול שחקני חדרה שולם שוורץ.

היו"ר הנוכחי אורן גולן, יעזוב את התפקיד וימונה למנג'ר המקצועי של המועדון. שאר חברי ההנהלה ובראשם המנכ"ל אלי דגני ימשיכו בתפקידם. גורם בכיר בחדרה אישר ואמר: "כולם רוצים לסיים את הסאגה הזאת, ולהתחיל את ההכנות הרציניות במועד ההעברות הקרוב".

כידוע, במידה וחדרה תקבל את האישור לניהול תקין, היא תקבל תוספת של שמונה מיליון שקלים לתקציב הקבוצה, ואפשרות להתחזק במספר שחקנים משמעותיים שיעזרו לה במשימת ההישרדות בליגה.


אלי דגני. מנכ"ל הפועל חדרה צפוי להמשיך בתפקידו (תומר קרן)

מבחינה מקצועית, בחדרה מקווים כי השיחות הקשות עם השחקנים בסוף השבוע בעקבות התבוסה הביתית במחזור האחרון 3:0 לבית"ר ירושלים, יניבו תוצאות כבר הערב (ראשון) על כר הדשא במשחק מול מכבי פתח תקווה.

הרכב משוער: אוסטין אג'ידה, דיא לבאבידי, מנשה זלקה, וויסאם רבאח, ירין פרץ, מקסים גרצ'קין, אליאל פרץ, קווין טאפוקו, סלים עמאש, פרדי פלומיין, לוסיו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי