כץ שוחח עם בן בסט, בהפועל חיפה מקווים כי יחתום עד סוף השבוע

עדן בן בסט
עדן בן בסט | ערן לוף

במועדון מביעים אופטימיות בקשר לחזרתו של החלוץ שנחשב ל"מנודה" בהפועל באר שבע, חלה התקדמות בשיחות בין השניים. לירן סרדל חתם לעונה נוספת, טאפוקו ערך סיור בסמי עופר: "בין השחקנים הראשונים שסילבס רצה"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה הוסיפה אתמול (רביעי) שני שחקנים חדשים לסגל המתחזק שלה לקראת העונה הבאה כשהחתימה את קווין טאפוקו ואלי בלילתי. המגן הישראלי ששיחק בעונה האחרונה בהפועל נצרת עילית וקודם לכן היה בבני יהודה צפוי להתחרות על העמדה של חן דילמוני. בחיפה רצו בתחילה להביא מגן שמאלי בכיר, כאשר שמותיהם של סאן מנחם ובן תורג'מן עלו, אך כעת נראה כי דילמוני ובלילתי הם אלה שיפתחו את האימונים.

טאפוקו, שהגיע מבאר שבע באחת ההעברות היוקרתיות של חלון ההעברות המקומי, הגיע לחיפה ואף ערך סיור בסמי עופר. בכרמל בונים על הצרפתי ומייעדים לו תפקיד משמעותי במרכז המגרש. "טאפוקו היה בין השחקנים הראשונים שהמאמן רצה, ולכן הוא פה", אמרו במועדון.

במקביל, במועדון החתימו הבוקר את לירן סרדל על חוזה לעונה נוספת. סרדל בן ה-24, בוגר מחלקת הנוער של המועדון, יתחיל את עונתו השביעית בקבוצה.

המטרה הבאה של הפועל חיפה היא להחזיר לקבוצה את עדן בן בסט, שכזכור נחשב בין ה"מנודים" של הפועל באר שבע. יואב כץ כבר ערך מספר שיחות עם החלוץ ובימים האחרונים חלה התקדמות משמעותית בכיוון. בכרמל מקווים כי עד סוף השבוע כבר תצא הודעה רשמית על חזרתו של בן בסט. "הדיבורים בתקשורת סביב הנושא הזה רק מפריעים, אמר כץ "אני מקווה שעדן יחזור לקבוצה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי