דיווח: איטורספה מועמד למכבי חיפה. מנדז'ק: "מקווה לחזור"

אנדר איטורספה
אנדר איטורספה | CRISTINA QUICLER/AFP/Getty Images

בספרד נכתב שהקשר המנוסה שעזב את אתלטיק בילבאו אחרי שנה לא פשוטה, מועמד להצטרף לירוקים. קפטן נבחרת קמרון הצהיר: "הילדים מתגעגעים לעיר". מקורבי רוקאביצה: "הצעה משודרגת תשאיר אותו בקבוצה"

(גודל טקסט)
עוד שלושה ימים נותרו למכבי חיפה לפני סיום מחנה האימונים המשולב בין אוסטריה להולנד עד לחזרתה של הקבוצה לארץ לקראת צמד המשחקים בסיבוב הראשון במוקדמות הליגה האירופית. במועדון הירוק מבינים כי הזמן אוזל בכל הנוגע לצירוף שחקני רכש אך ממשיכים לטעון כי בצוות המקצועי והניהולי חוששים לבצע החלטות שגויות הן מבחינה מקצועית והן מבחינה תקציבית. "כל החלטה שלנו היא שקולה ובוחנים אותה מספר פעמים. ראו מקרה מאור בוזגלו" אמר גורם במועדון.


אחת ההתלבטויות הגדולות היא סביב החלוץ האוסטרלי ניקיטה רוקאביצה כאשר אתמול פגה האופציה לגביו אך הירוקים מחזיקים גם באפשרות נוספת לפיה חיפה יכולה להשוות כל הצעה שיקבל השחקן מקבוצה אחרת כאשר בית"ר ירושלים גם כן הביעה עניין בשחקן. בסביבתו של החלוץ ציינו: "ניקיטה רוצה להישאר בחיפה ואם תגיע הצעה מעט יותר משודרגת אז הוא יישאר".


כפי שפרסמנו אתמול, גם עתידו של ג'ורג' מנדז'ק עדיין לא ברור כאשר קבוצתו הצ'כית ספרטה פראג קיבלה ארכה של שבוע לקראת הדיון בעניין התרת חוזהו. הקשר, שנמצא עם נבחרת קמרון באליפות אפריקה, פרסם בינתיים באינסטגרם: "מקווה לחזור, כי גם הילדים מתגעגעים לחיפה. תודה רבה לכולם על ההודעות".


בינתיים בתקשורת הספרדית פורסם כי קשר אתלטיק בילבאו, אנדר איטורספה, מועמד ללידס באנגליה ולפאוק סלוניקי. באותו דיווח נכתב שגם שתי קבוצות בישראל מעוניינות בו וצוין שמם של מכבי חיפה ומכבי תל אביב. הקשר בן ה-30 ששיחק בבילבאו מאז 2008, סבל מפציעות בעונה שעברה ורשם חמש הופעות בלבד אך יש לו ניסיון רב עם למעלה מ-300 משחקים במועדון מחבל הבאסקים.




גל אלברמן. ממתין לתשובה (אריאל שלום)



מעבר לחיזוק בסגל השחקנים, גם הצוות המקצועי לא הושלם וכבר בימים הקרובים צפוי להגיע מאמן כושר חדש שיגיע במקומו של ערן שאדו. במועדון אישרו כי אותו מאמן כושר היה עד עכשיו תחת חוזה ולכן טרם הצטרף לירוקים. שם נוסף שעשוי להצטרף הוא שחקן העבר גל אלברמן שפרש לפני מספר שבועות ובשבוע שעבר נפגש עם הבעלים יענקליה שחר. האחרון הגיש לאלברמן הצעה להצטרף כעוזרו של מרקו בלבול וגם קשר העבר הגיש הצעה נגדית לחיפה שצריכה לקבל החלטה בעניינו בימים הקרובים.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי