מכבי חיפה תחכה: פיפ"א נתנה לספרטה ארכה בעניין מנדז'ק

ג'ורג' מנדז'ק
ג'ורג' מנדז'ק | מאור אלקסלסי

הירוקים קיוו להחתים את הקמרוני בקרוב אך הסאגה תתעכב בשבוע נוסף, מימוש האופציה על רוקאביצה יסתיים הלילה. אברם גרנט נפגש עם יעקב שחר במחנה האימונים. צפו בניצחון 0:3 על בוורן

(גודל טקסט)

במכבי חיפה אמנם הביעו שביעות רצון מהניצחון 0:3 במשחק ההכנה הראשונה, אבל בקבוצה בטוחים כי יש עוד עבודה רבה עד שהירוקים יהיו חלק ממאבק האליפות, בעיקר בחלק ההתקפי. במועדון רוצים לראות שחקני חיזוק זרים חדשים. נכון לעכשיו בקבוצה יש שלושה חלוצים בלבד כאשר מוחמד עוואד פתח בהרכב ואילו ירדן שועה נכנס כמחליף.

בכרמל אמנם התחילו לבחון אופציות של צירוף חלוץ זר אך עדיין ממתינים להחלטה של ניקיטה רוקאביצה. לירוקים יש עד הלילה לממש את האופציה על החלוץ, אך בקבוצה לא מתכוונים לעשות זאת בתנאים הנוכחיים והציעו לחלוץ האוסטרלי חוזה חדש לשנתיים בשכר מופחת. השחקן עצמו אינו מתלהב בשלב זה להיענות להצעה, בין היתר משום שמחזיק בהצעה מבית"ר ירושלים. מעבר לזה, חיפה השאירה לעצמה את האופציה גם להשוות כל הצעה שיקבל החלוץ בחודש הקרוב, כלומר, הירוקים יוכלו להשאירו עד סוף חודש יולי. במקרה כזה, התשלום עשוי להיות גבוה יותר. "אנחנו רוצים אותו אך לא בכל מחיר", אמרו במכבי חיפה.

שחקן נוסף שעתידו יתבהר בימים הקרובים הוא ג'ורג' מנדז'ק. כפי שפרסמנו לראשונה, גם אנשי חיפה ובעיקר נציגו של השחקן, גד כהן, אישרו כי אם פיפ"א תתיר את חוזהו בספרטה פראג, הירוקים יחתימו אותו לעונה הבאה. אלא שהקבוצה הצ'כית ביקשה ארכה של שבוע נוסף לקראת הדיון המכריע, ונציגי פיפ"א נענו לבקשתה.

רוקאביצה. הירוקים יוכלו להשוות כל הצעה מקבוצה אחרת (מאור אלקסלסי)
רוקאביצה. הירוקים יוכלו להשוות כל הצעה מקבוצה אחרת (מאור אלקסלסי)

בנושא אחר, הבעלים יעקב שחר שנמצא במחנה בבלגיה נפגש אתמול עם אברהם גרנט בפגישה שהוגדרה כחברית, למרות שמאז החתמתו של מרקו בלבול נטען לא פעם כי מאמן צ'לסי לשעבר מייעץ לירוקים ואף היה זה שהמליץ בעבר על בואה מורטה וגם על העוזר המאמן החדש פול גרובס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי