אביטן: "אנחנו יכולים לנצח בכל מקום. מקווה שנעשה זאת בב"ש"

ניסו אביטן איציק ניסנוב זאב גרינברג
ניסו אביטן איציק ניסנוב זאב גרינברג | יוני אריאלי

הפועל תל אביב תנסה לרשום את ניצחון הבכורה שלה העונה דווקא ב"טרנר" (שני, 20:10 בספורט1), המאמן התייחס לחוזה החדש שהוצע לו: "הופתעתי, זה מחמיא מאוד". מאור בוזגלו: "זה לא עוד משחק בשבילי"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב עדיין מחכה לניצחון הבכורה שלה בעידן ניסו אביטן, אבל האם זה יקרה דווקא בבירת הנגב? מאז עונת 2012/13 לא הצליחו האדומים לשוב מבאר שבע עם שלוש נקודות, אבל אחרי שמונה משחקים ללא ניצחון, חמישה בגביע הטוטו אותו סיימה במקום האחרון וכידוע צברה רק שתי נקודות משלושת מחזורי הפתיחה בליגת העל, היא תנסה לעשות זאת ב"טוטו טרנר" על חשבון הפועל באר שבע (שני, 20:10 בספורט1).

אביטן, שמרגיש היטב את הלחץ, דיבר במסיבת העיתונאים על ההכנות למשחק ומעמדו בקבוצה, אחרי שטען רק לפני שמונה ימים ש"יש אנשי תקשורת שמנסים לגרום לי להיות מפוטר". תחילה אמר המאמן על החוזה החדש שהוצע לו: "זה מחמיא מאוד. כרגע הדבר החשוב ביותר הוא המשחק מחר ורק בסיומו נתייחב לזה. אם הופתעתי? כן, כי זה לא היה על הפרק בכלל. אתייחס לכך אחרי המשחק".

לקראת המשחק בטרנר: "זה משחק חוץ קשה מאוד, במגרש ביתי נגד קבוצה איכותית. אני מכיר מצוין את האווירה בטרנר, אבל אנחנו יכולים וצריכים לנצח בכל מקום. עוד לא עשינו את זה העונה ואני מקווה מאוד שנצליח מחר. אנחנו הפועל תל אביב ואנחנו צריכים בכל מגרש להראות את היכולת שלנו. זה מה שמצפים מאיתנו וזה מה שאנחנו מצפים מעצמנו. נבוא כדי לתת פייט".


אביטן. "נבוא לתת פייט" (דני מרון)

אם הוא מתכנן שינויים: "לא עשיתי משהו חריג השבוע. אנחנו כל שבוע עושים המון דברים על המגרש ומחוצה לו, לא הייתה היערכות מיותרת".

החתמת קמארה: "הוא התאמן איתנו פעמיים ומוקדם לשפוט אותו. יש לו את הפוטנציאל ואני מקווה שהוא יפרע את השטרות במהרה, אבל בכדורגל צריך לתת זמן".

הסגל שהושלם: "קיבלתי את החיזוק שרציתי ויחד עם השחקנים הטובים שהיו לי בסגל, אני מקווה שנחבר אותם ונהפוך לקבוצה טובה. אבו עביד הוא שחקן טוב שהחלטנו לצרף, כי צצה הזדמנות לקראת סיום סגירת החלון. הוא שחקן טוב שיכול לשחק בכמה תפקידים, אבל לאף אחד אין מקום בטוח בהרכב. מי שטוב לא יוחלף וזה מה שאני מצפה מכל השחקנים שלי".

כשירותו של יואב ג'ראפי: "קשה להעריך כרגע, זה יקבע ממש בסמוך למשחק".

שחרור שי אליאס לנס ציונה: "הוא היה בסדר גמור והוא שחקן מוכשר, אבל המועדון עשה שיקול נכון מבחינתו ברגע שהגיעה קבוצה והתחייבה על דקות משחק שיקבל שי וכשלנו יש את הזכות להחזיר אותו בינואר".

לצדו של אביטן ישב גם הקשר מאור בוזגלו שהודה: "חשוב שלא נברח מהמציאות ונבין שמבחינת תוצאות אנחנו לא איפה שרצינו להיות ולא איפה שאנחנו רוצים להיות. אנחנו, השחקנים, מדברים בינינו איך דווקא בתקופות הפחות טובות עלינו להישאר ביחד – כי קבוצה נמדדת ברגעים הפחות טובים. זה משהו זמני והדבר הכי טוב הוא להאמין שאנחנו מסוגלים לנצח ולא ניכנס למרה שחורה".


בוזגלו ואביטן. "קבוצה נמדדת ברגעים הפחות טובים" (הפועל תל אביב)

מה לא עובד בקבוצה: "אם היה לי הסבר, אולי היינו במקום אחר. כחלק מהתהליך שאנחנו עוברים והשינויים הרבים בקבוצה, לדברים לוקח זמן להתחבר. אנחנו לא קבוצה רעה, אבל התוצאות רעות מאוד בינתיים. אנחנו לומדים תוך כדי, מנסים ליצור אופי ויש לנו עוד המון מה לשפר. המזל הוא שאנחנו רק בתחילת העונה".

מינויו לקפטן: "אני חלק מהפאזל שנקרא הפועל תל אביב ותמיד דגלתי באנרגיות טובה, חיוביות ואופטימיות. צריך להפריד בין תוצאות לבין דקות רבות של כדורגל שאנחנו נראים בהן טוב. אנחנו סופגים בקלות ולא מצליחים לכבוש כשאנחנו במומנטום חיובי. אני מאמין בקבוצה, גם אם נקלענו לסיטואציה לא נוחה אני מאמין שהיא תחלוף. גם השחקן הכי טוב בעולם נמצא בתקופה טובה או פחות טובה, צריך לדעת לקבל דברים בפרופורציה ולעבוד חזק".

חזרתו לטרנר למשחק נגד הפועל ב"ש: "זה אולי משחק החוץ הכי קשה בליגה. אנחנו צריכים לבוא הרבה יותר מחויבים ונחושים, הכדורגל יבוא אחר כך. אני לא יכול להסתיר את העובדה שזה לא עוד משחק בשבילי, כל שחקן כדורגל מחכה לרגעים האלה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי