שרון ניסנוב: "קופחנו בהרבה משחקים מתחילת השנה"

איציק ניסנוב, שרון ניסנוב
איציק ניסנוב, שרון ניסנוב | עדי אבישי

צפו: בעלי הפועל ת"א ספג קללות מאוהדי הקבוצה בסיום. "הגיע לנו לנצח היום ואני חושב שהשחקנים נתנו את המקסימום". מאמן האדומים: "הכל קשה מאוד השנה". יוסי אבוקסיס: "מאוכזב. הקרדיט לכמה שחקנים ייגמר"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב של ניסו אביטן המשיכה היום (שבת) את הרצף השלילי של הקבוצה, וסיימה ב-1:1 מאכזב בבלומפילד נגד בני יהודה, אשר המשיך את פתיחת העונה העגומה של הקבוצה המתבטא בשלוש תוצאות תיקו ושני הפסדים.

הבעלים שרון ניסנוב הבהיר בסיום: "אנחנו מחכים מאוד לניצחון הראשון שלנו. היה מגיע לנו לנצח היום ואני חושב שהשחקנים נתנו את המקסימום". על כך שהתעמת עם השופט אלי חכמון: "כעסתי עליו מאוד, כמו כל אחד אחר שהיה כועס. מתחילת העונה קופחנו הרבה פעמים על ידי השופטים, ואני מקווה שהדברים האלו יהיה לטובתנו בהמשך".

המאמן אביטן בסיום: "חזרנו למשחק אבל לצערי לא ניצחנו. הייתה רק קבוצה אחת על המגרש במחצית השנייה. אנחנו עושים הכל נכון אבל לא מצליחים לשים את הכדור לרשת. הכל הולך לנו קשה מאוד השנה".

אביטן.
אביטן. "הכל הולך לנו קשה השנה" (דני מרון)

על השיפוט שיתף: "הכי קל לבוא ולהאשים אחרים. אני לא עושה את זה אף פעם וגם עכשיו לא. אנחנו חייבים להמשיך בשלנו ולנשוך שפתיים. אפשר להסתכל על חצי הכוס המלאה כי נראינו טוב מאוד, אבל חסרות לנו התוצאות. אני מאמין שהניצחון יבוא ובוטח בסגל שלי שיצעיד את המועדון קדימה".

מנגד, המאמן יוסי אבוקסיס היה מאוכזב מאוד מהתצוגה של שחקניו: "זו הייתה הופעה חלשה מאוד. אני מאוכזב מהשחקנים ונצטרך לחשוב מה עושים עם כל מי שבירידה לאחרונה. קרדיט לשחקנים נגמר באיזה שלב".

"לא היינו חכמים מספיק במשחק, במיוחד בחלק ההתקפי כשכל התקפה מתפרצת שלנו הלכה לאיבוד. הפסקנו להיות אגרסיביים במהלך המחצית השנייה. ננסה לתקן את זה. בסופו של יום, למרות שזו הפועל ת"א והיא בתקופה לא טובה – לצאת מבלומפילד עם צקיו זה אף פעם לא אסון". 

אבוקסיס.
אבוקסיס. "קרדיט לשחקנים נגמר באיזה שלב" (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי