"מהפכת הזרים" בבית"ר: מעקב אחר ז'וסוואה וחיפוש שחקנים באפריקה

ז'וסוואה
ז'וסוואה | מאור אלקסלסי

המהפכה הצפויה בקיץ, עליה פורסם בספורט1, אמורה לכלול בעיקר זרים בעלי פוטנציאל, אבל במועדון עוקבים גם אחר הפורטוגלי של הפועל ב"ש. ההנהלה לא מוותרת על חזרה מהירה לאימונים

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים לא מתכוונים לוותר על התכנית לחזור לאימונים לאחר החג. במהלך השבוע הקרוב, מעריכים במועדון, תחזור הקבוצה לפעילות באישור משרד הבריאות. העובדה שמכבי חיפה ומ.ס אשדוד מתאמנות לא נעלמה מעיני ראשי המועדון, שפנו שוב למשרד הבריאות ולמנהלת הליגה כדי לדרוש הבהרות.

במועדון רוצים לחזור לאימונים בזוגות, אך ממתינים לאישור של המשרד כדי שלא להפר את ההנחיות. בכלל, נראה כי עד תחילת השבוע צפוי גל של פניות מראשי מועדונים בליגת העל למנהלת, כדי שזו תקבע נהלים ותפסיק את מה שמוגדר על ידם כ"איפה ואיפה בין הקבוצות".

בנושא אחר: במועדון החליטו לקבוע סדרת פגישות דחופות מיד עם התאריך המדויק לחזרת הקבוצות לאימונים. הנושאים שעל הפרק: הארכת החוזה של רוני לוי בעונה נוספת וגם נושא מכירת ורכישת שחקנים בקיץ הבא. אחד השחקנים שנמצא על הפרק מבחינת המועדון הוא ז'וסוואה הפורטוגלי של הפועל באר שבע.


סומן לקראת העונה הבאה. ז'וסוואה (מאור אלקסלסי)

אם יעזוב ללא תמורה ותמורת שכר שפוי, במועדון ינסו לצרף אותו. במסגרת "מהפכת הזרים" הצפויה בקיץ עליה פורסם בספורט1 עוד לפני מספר שבועות, במועדון מתכננים למכור את רוב הזרים. המכירה תתבצע שלא למטרת רווח, אלא לצורך שינוי מדיניות: משה חוגג, בהתייעצות עם ג'קי בן זקן שנוקט במדיניות דומה, עשוי לרכוש מספר זרים צעירים ובעלי פוטנציאל השבחה. בינתיים, למרות המצב, במועדון יצרו קשר עם מספר סוכנים הקשורים לכדורגל במערב אפריקה.

בשלב הראשון, פרדי פלומיין ואנטואן קונטה יוצעו למכירה. בשלב השני, גם ליוואי גרסיה ועלי מוחמד ישוחררו אם בית"ר תקבל הצעה סביב סכום הרכישה שלהם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי