דיכאון בפ"ת: "זו עונה שחורה והיא תהיה שחורה עד הסוף"

שרון מימר
שרון מימר | אודי ציטיאט

מימר לא מתכוון להתפטר ובשיחות סגורות בטוח כי הוא יכול לשנות את המצב. ניניס ללוזון: "אתה משחרר את השחקן הכי טוב שלך". וגם: סוגיות דמארי ובניון. דנינו פרק את הכתף

(גודל טקסט)

אם במכבי פתח תקווה בנו על מפעל גביע המדינה כדי להציל את העונה הקשה שעוברת עליהם עד כה, אמש (שישי) גם החלום התנפץ כשהקבוצה הודחה בצורה לא נעימה בפנדלים על ידי הפועל כפר סבא מהליגה הלאומית והודחה מהמפעל כבר בסיבוב ח'. "זו עונה שחורה וקשה וזה יילך קשה עד הסוף כנראה" אמר גורם בכיר במועדון. "לא הולך לנו השנה. רצינו מאוד ללכת רחוק יותר בגביע כדי להציל קצת את העונה הזאת אבל זו עונה שחורה והיא תהיה שחורה עד הסוף". המלאבסים חוששים מאוד שהרצף הנוכחי והמורל השלילי, עלולים לגרום לקבוצה להדרדר יותר ומגדירים את המשחק ביום שלישי מול עירוני קריית שמונה כמשחק חשוב.

נכון לרגע זה ולמרות ההפסד, נראה ששרון מימר יעביר את המשחק ביום שלישי כאשר גורם בכיר הבהיר אמש כי: "אנחנו לא נפטר אותו, אלא אם כן הוא יעזוב מיוזמתו". כרגע, מימר לא מתכוון להתפטר ומאמין שהוא יכול להוציא את הקבוצה מהמצב הקשה אליו נקלעה. "אם ארגיש שאני הבעיה ושאין לי יכולת השפעה על הקבוצה, אני אלך, אבל זה לא המצב כרגע", אמר בשיחות סגורות. שינו זוארץ, כבר הצהיר בתוכנית הספורט של 103 ביום חמישי, כי מימר יאמן עד תום העונה ובנוסף, זוארץ ידוע כאחד שלא אוהב זעזועים (גם במקרה פיטוריו של רן בן שמעון הוא לא תמך במהלך), אך מנגד המצב הקשה של הקבוצה והלחץ שנוצר גורם לסיטואציה לא נעימה בפתח תקווה.

הבעיה של המאמן, קשורה גם בהתנהגות הקהל כלפיו: לאחר הוצאתו של מנור סולומון, כ-20 אוהדים התקבצו ליד ספסל הקבוצה וקיללו אותו, כאשר אבי לוזון עמד כמעין חוצץ. "מהרגע שהתחילו הקללות והאווירה השלילית, היה ידוע שנפסיד את המשחק. ברגע שיש אנרגיות כל כך רעות, אי אפשר לנצח", אמרו במועדון. בסיום המשחק, יצא לירוי צעירי לשוחח עם האוהדים וניסה להרגיע אותם ולשמוע את אשר על ליבם. הבשורה הרעה מגיעה מכיוונו של עומר דנינו: הבלם, שרק בשבוע שעבר פתח בהרכב מול בית"ר ירושלים לאחר שחזר מפציעה, נכנס לשחק בתחילת המחצית השנייה והוחלף מיד לאחר מכן לאחר שפרק את הכתף.


משחק קריטי מול ק"ש. מימר (אודי צטיאט) 

הצילום שעבר לאחר מכן, הראה על פריקה מלאה של עצם הבריח כשהמשמעות היא היעדרות של לפחות חודשיים וחצי ואם מוסיפים את תהליך ההחלמה, נראה שהבלם יחזור לשחק רק בסוף חודש מרץ לפי תחזית אופטימית. תומאש סיבוק, שהוחלף על ידי דנינו, הרגיש רגישות במשפעה וייבדק. לוזון, שהיה נראה מתוסכל מאוד, לא שוחח עם השחקנים אך עשוי לעשות זאת שוב, באחד האימונים הקרובים. נקודת האור מהמשחק הייתה השוער יוסי גינצבורג, שקיבל את ההזדמנות והיה טוב ולא מן הנמנע שיפתח במשחק מול עירוני קריית שמונה.

ומה בנוגע לשינויים בסגל? גרגורי טאדה לא שותף אמש וכרגע לא משוחרר רק כי הקבוצה לא צירפה חלוץ חדש (עומר דמארי או חלוץ זר). במקרה של דמארי, שעל מועמדותו פרסמנו כאן, בקבוצה מביעים פסימיות למרות שמקורבים לחלוץ כן רוצים שיעבור למלאבס. בכל אופן, בפ"ת רוצים שהעניין ייחתך לכאן או לכאן בקרוב.

במידה ודמארי לא יגיע, חלוץ זר צפוי להגיע. סוטיריס ניניס, לא יתאמן עם הקבוצה ומתוכנן להמשיך להתאמן בצד באופן קבוע. ביום רביעי נפגשו ניניס ואבי לוזון כדי לסכם על העזיבה והקשר אמר ליו"ר: "אתם עושים טעות ומשחררים את השחקן הכי טוב שלכם". שלומי ארבייטמן בשלב זה לא יעבור להפועל תל אביב, מכיוון שהוא דורש חוזה לעונה וחצי והאדומים מסרבים. כפי שכבר פרסמנו, בקבוצה עוקבים אחר מצבו של יוסי בניון בבית"ר ומאמינים כי אם יעזוב את בית"ר, הוא עשוי להגיע למלאבס. 

יעזוב? ניניס (עדי אבישי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי