במכבי חיפה חוששים מהתפרעות אוהדים גם מול הפועל רעננה

אוהדי מכבי חיפה
אוהדי מכבי חיפה | עד אבישי

במועדון מקווים כי המשטרה תעצור את האוהדים המתפרעים, ומאושרים מהעלייה לשמינית גמר גביע המדינה: "העונה עדיין בחיים". דמארי יקבל שחרור אם יפנה למועדון בנושא. גלזר ואלברמן זכו למחמאות

(גודל טקסט)

לאחר שבועות רבים, מכבי חיפה יצאה סוף סוף מאושרת ממשחק ואף עלתה לשלב הבא בגביע המדינה אחרי 3:5 בפנדלים על הפועל תל אביב (1:1 בתום 120 דקות). במועדון אומנם מבינים שהיכולת עוד טעונה שיפור, אך בכל מקרה התפרצות השמחה בסיום המשחק סימנה את התקופה הקשה שעוברת הקבוצה. "זאת הייתה שמחה ובעיקר הוקרה על עבודה קשה של כולם", אמר גורם בבמועדון הירוק והוסיף: "כל אחד פה נותן מעצמו כדי להצליח וזה פשוט לא עובד. אנחנו עדיין בגביע וזה אומר שהעונה שלנו עוד בחיים".

מי שזכה למירב המחמאות היה השוער עומרי גלזר שהציל פנדל אחד שהספיק לעלייה לשלב הבא. בנוסף, גם הקשר גל אלברמן זכה לשבחים על העבודה במרכז השדה. "זה היה משחק קשה, אבל מתוק", אמר אחד השחקנים. "ראינו שכל הקבוצות מליגת העל התקשו מול קבוצות מליגה נמוכה יותר וקבוצות רבות אפילו הודחו. ידענו שאנחנו משחקים מול היריבה הקשה ביותר ובכל זאת עברנו אותה".

בנוסף, בחיפה מקווים שחזרתו של שלומי אזולאי, ששותף כ-57 דקות, תיתן תמיכה במרכז השדה. הקשר לא היה תוכנן לפתוח בהרכב, אבל גילי ורמוט חלה בשפעת ונותר מחוץ לסגל ולכן אזולאי עלה בהרכב הראשון. בחיפה מבינים כי בכדי להחזיר מעט את אמון הקהל, הקבוצה צריכה לנצח גם את משחק הליגה הקרוב מול הפועל רעננה, שעשוי להיות משמעותי במאבקי התחתית. עיקר הבעיה היא פיזיולוגית וזאת לאור העובדה שרוב השחקנים שמתוכננים לפתוח ביום רביעי, שיחקו אתמול 120 דקות. "ננסה לחדש את הכוחות ונרצה להמשיך את ההצלחה בליגה", אמר המאמן רוב מאס.


דמארי. יבקש לעזוב? (ערן לוף)

במקביל, בחיפה ממתינים להתפתחויות בנושא עומר דמארי. החלוץ שהיה פצוע ולכן לא שותף מול הפועל תל אביב, מועמד לחזור למכבי פתח תקווה, בה טוענים כי כל הפרטים הכספיים כבר סוכמו וכעת מחכים לאישור מהירוקים. בחיפה עצמה ממתינים לפנייה של דמארי לבקשת השחרור: "אם עומר יבקש לעזוב, הוא יקבל את השחרור". אגבף גם המגן רז מאיר מבוקש בהפועל אשקלון, אך בשלב זה נראה שבחיפה ירצו להשאירו. הבלם שי בן דוד הוא היחיד שייצא להשאלה במועד ההעברות הקרוב.

בנושא המאמן אין חדש. המנהל הטכני מו אלאך רוצה את מאמן ויטסה האנק פרייזר, אך האחרון עדיין נמצא בתפקיד במועדון ההולנדי. בחיפה מעריכים כי השבוע הקרוב יהיה משמעותי ואם לא תהיה התפתחות בגזרתו של פרייזר, אלאך והמועדון יבחרו במועמד אחר. הקשר הצעיר איתן וולבלום השייך לקבוצה עבר בהשאלת משנה מהפועל רמת גן להפועל נצרת עילית. 

מה שהעיב מעט על הניצחון החיפאי הייתה התגרה האלימה בין אוהדיה. מדובר בתגרה בין שני מחנות האוהדים: 'הקופים הירוקים' וה'אינפרנו'. מדובר במחנות שאינם מסכימים על המשך ההתנהלות כנגד המועדון ואף חלק מאוהדי 'אינפרנו' טוענים כי המחאה כנגד מצב הקבוצה צריכה להיות יותר קיצונית ואילו הקופים הירוקים קראו דווקא לחזור ולעודד את הקבוצה בתקופה הקשה.

האירוע החריג החל עוד בתחילת המשחק כאשר נציגים משני המחנות נלחמו על מיקום ביציע והאירוע גלש לקטטה פיזית בין הצדדים ורק לאחר התערבות כוחות הביטחון זה נרגע. במהלך המחצית שוב החלו להתעמת האוהדים, אך הפעם זה לא גלש לקטטה פיזית. במהלך האירוע עוכבו תשעה אוהדי חיפה והובאו למשטרת פתח תקווה. במהלך שעות הלילה ניסו אוהדים משני המחנות לנסות ולהרגיע את הרוחות ברשתות החברתיות. בחיפה חוששים כי העימות יימשך גם במשחק מול רעננה ולכן פנו למשטרת ישראל בכדי לנסות ולגשר בין מחנות האוהדים או לפחות לנסות ולשמור על סדר גם במשחק הקרוב. 


המהומה הגדולה בין המחנות ביציע אוהדי מכבי חיפה (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי