קשר פנאתינייקוס נונו רייס סיכם את תנאיו במ.ס אשדוד

נונו רייס
נונו רייס | טוויטר

הפורטוגלי בן ה-27 יגיע בימים הקרובים לישראל ויהיה הרכש החמישי של עמיר תורג'מן בינואר. מו"מ מתנהל גם עם ארבייטמן. גנב ואלקה צפויים לשוב להרכב מול נתניה בגביע (רביעי, 19:00)

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

בלם פנאתינייקוס נונו רייס, שמסוגל לשחק כקשר ומגן ימני, סיכם את תנאיו באשדוד ויגיע בימים הקרובים לחזק אותה. הפורטוגלי יושאל עד תום העונה לאחר שבימים האחרונים השתכנע והסכים למעבר לישראל. הקשר האחורי בן ה-27 שיחק רק ארבעה משחקים העונה, 90 דקות בסך הכל. בעבר הופיע בין היתר בספורטינג ליסבון, בה גדל, סרקל ברוז' ומץ. עד כה צירפה קבוצה של עמיר תורג'מן בחלון ההעברות את עמית ביטון, איגור פיליפנקה, דור ג'אן ושחר פיבן.


גם שלומי ארבייטמן, שכבר נמצא עם רגל וחצי מחוץ למכבי פתח תקווה, מועמד להגיע ובימים האחרונים מתנהל משא ומתן עם סוכנו אבי נמני. כפי שפרסמנו, בקבוצה היו מעוניינים בקשרה הספרדי של מכבי תל אביב חוסה רודריגס, אבל השחקן לא מתלהב להגיע לקבוצת תחתית.



מ. ס. אשדוד תארח מחר (רביעי, 19:00) את מכבי נתניה במסגרת שמינית גמר גביע המדינה שלושה ימים לאחר התיקו המאופס בליגה נגד מכבי חיפה. המאמן עמיר תורג'מן ושחקניו שלא ניצחו העונה בליגה באצטדיון הי"א מקווים לנצח ולצאת למשחק החוץ בליגה נגד הפועל אשקלון עם בhטחון.


תורג'מן הבהיר שלמרות שליגת העל זה הלחם והחמאה של המועדון, הקבוצה לא תוותר על גביע המדינה ותעשה את כול המאמצים לעלות לשלב הבא. לפני כשבועיים במסגרת הליגה סיימו השתיים בתיקו 2:2 בו חשה אשדוד מקופחת בשל החלטות שיפוט מוטעות. "אנחנו נמצאים בשלב השינוי המקצועי והדרך שמתווה צוות האימון", אמר שחקן באשדוד. "לכול משחק המטרות שלו והחיבור לליגת העל עובר דרך גביע המדינה, מפעל בו אשדוד לא זכתה".


נונו רייס (טוויטר)
נונו רייס (טוויטר)


מבחינה מקצועית, המאמן אמר שהכוונה היא לאפשר למספר שחקנים מנוחה מרצף המשחקים שלושה בשבוע ושחקני ספסל או כאלה ששבו מפציעות והרחקות יקבלו במה להוכיח עצמם. מסתמן כי הבלם הבולגרי ויקטור גנב שסיים עונש הרחקה ישוב להרכב וכך גם החלוץ בלסינג אלקה שלא פתח נגד מכבי חיפה בשל התנהלות לא מקצועית באימונים. נראה כי גדי קינדה ומאוריסיו קורדיירו עשויים לקבל בפתיחה מקום על הספסל. בקבוצה עדיין ממשיכים לבחון אפשרויות חיזוק בקישור האחורי של זר וישראלי.



מוכן לנתניה. תורג'מן (דני מרון) 


מאוחר יותר, עמיר תורג'מן סיפר במסיבת העיתונאים לקראת נתניה: "יש לנתניה שחקנים מוכשרים וטובים. יהיה משחק טוב, מותח ומעניין. נגיע הכי מוכנים שאנחנו יכולים. נתניה היא משוכה לא קלה בלבד. אני לא חושב שהשופטים הכריעו את המשחק, היינו צריכים לדעת לשמור על השער במשחק האחרון מול נתניה. זה לא קרה, ובגלל זה הם הצליחו לאזן. נתניה מוכשרת, אבל גם אנחנו מתקדמים מאוד. יהיה מאבק קשה, כולם רוצים להתקדם בגביע ואנחנו נעשה את המקסימום. כולם צריכים להיות מוכנים ולשחק בצורה מחוייבת להגנה, ורק אחרי כן לחלק הקדמי".


חלוקת עומסים: "יש שחקנים שעוד שיחקו בשבת ולא התאוששו בצורה מלאה. בשבת יש לנו משחק שהוא אחד החשובים בשבילנו העונה. אני לא מסתכל על הליגה, אלא רק על הגביע. מי שמשחק טוב ומגיע לו, ישחק. הסגל שלנו לאט לאט מתעבה, ויש כאלה שדופקים על דלת ההרכב. יכול להיות שזו הזדמנות טובה לראות אותם משחקים, אבל לא יהיו שינויים גדולים. גביע המדינה מספק חוויות לכל החיים. אני מקווה שיהיו לנו עוד ימים כאלה".


חלון ההעברות: "כל הארבעה שהצטרפו התאקלמו יפה. שאר השחקנים חוזרים לעצמם. אני מאוד מקווה שנצרף עוד שחקנים, ואני רוצה שגם הפצועים שלנו יצטרפו. אנחנו בוחנים את נושא החיזוק ונצרף רק שחקנים שיכולים לשדרג אותנו, ואז כבר הכול יהיה תלוי בנו ובשחקנים. חשוב לראות את המגמה שלנו לאורך זמן. כולם רוצים לראות תוצאות, אבל אנחנו בהחלט רואים את הדרך שהשחקנים עוברים. יש אצלהם מחויבות, רצון וחתירה לניצחון. הגרף במגמת עלייה והוא יביא תוצאות טובות".



ישוב להרכב? אלקה (דני מרון) 


טום בן זקן הוסיף: "גביע הוא מפעל מתוק, הוא שונה לגמרי מהליגה. לא היו לנו הרבה חוויות טובות בליגה, אנחנו מקווים לתקן את זה בליגה. ביקורת עליי תמיד יש, ואם לא תהיה ביקורת אני אהיה מאוכזב מאוד. אני במגמת שיפור. במשחקים האחרונים אנחנו שולטים בקצב, מגיעים למצבים ולצערנו זה לא נכנס תמיד". 



ההרכב המשוער: יואב ג'ראפי, טום בן זקן, איגור פיליפנקה, ויקטור גנב (שחר פיבן), קרלו ברוצ'יץ', יצחק אספה, דן ביטון (גדי קינדה), בנצי מושל, יובל יעקובוביץ', דור ג'אן (מאוריסיו קורדיירו) בלסינג אלקה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי