אפקט המאמן החדש? 0:3 למכבי חיפה על מכבי ת"א בגביע

שחקני מכבי חיפה חוגגים
שחקני מכבי חיפה חוגגים | ערן לוף

לעיני רוטן שישב ביציע, הירוקים נקמו בצהובים על ה-3:1 בליגה ועלו לרבע הגמר עם שערים של קהת, סלליך ורוקאביצה. דוס סנטוס דרך על קיארטנסון אך השופט התעלם. דסה נפצע במחצית הראשונה בשריר הירך

(גודל טקסט)
אחרי שהפסידה לה 3:1 בליגה לפני תשעה ימים, מכבי חיפה נקמה במכבי תל אביב והביסה אותה 0:3 בשמינית גמר גביע המדינה לעיני 14,424 בסמי עופר הגשום ומאמנם הטרי פרד רוטן שחתם היום במועדון הירוק וצפה בניצחון המשכנע מהיציע.


האורחים מתל אביב אמנם פתחו טוב יותר את המשחק, אך בהמשך הכוחות התאזנו ושתי הקבוצות הציגו יכולת טובה והגיעו להזדמנויות. בדקה ה-18 הרחיק השופט אלי חכמון את איתי מרדכי מספסל הירוקים לאחר שנתן הוראות לשחקני הקבוצה למרות חוקי התקנון, כשבצד השני מנהל הקבוצה יואב זיו הורחק גם הוא לאחר שהתלונן על כדור חוץ. במישור המקצועי, שתי הקבוצות לא הצליחו למצוא את הרשת אך מכבי תל אביב איבדה את אלי דסה, שנפצע והוחלף בדקה ה-42. והתלונן על כאבים בשריר הירך האחורי בפני הצוות הרפואי של הקבוצה. סיבה רצינית לדאגה עבור ג'ורדי קרויף.



במחצית השנייה זה כבר נראה אחרת ובדקה ה-54 מכבי חיפה עלתה ל-0:1 כשפרדראג ראיקוביץ' הדף רע כדור של גאורגי קוסטדינוב, אך לצערו רועי קהת היה במקום כדי לנעוץ מקרוב את הכדור ברשת. לא חלפו ארבע דקות וניקיטה רוקאביצה השתלט על כדור אחרי טעות בהגנה הצהובה והמשיך עד הסוף כדי למסור כדור רוחב לסינטיהו סלליך, שבאחד על אחד מול השוער הסרבי הפך את זה ל-0:2.



הירוקים בטירוף. עלו לרבע הגמר (ערן לוף)


הצהובים עוד ניסו לחזור, אך בדקה ה-76 זה כבר הפך לתבוסה כשעוד איבוד רשלני הוביל לעוד מתפרצת שהסתיימה במסירה של קוסטדינוב לרוקאביצה. החלוץ התגבר בקלות על ז'אן סילבה באבין וירה את הכדור ליפנה השמאלית הגבוהה של ראיקוביץ'. אירוע שהעיב על היכולת הטובה של הירוקים קרה בדקה ה-85 כשאליסון דוס סנטוס דרך ברחבה בפראות על וידאר קיארטנסון, אך אלי חכמון וצוות השיפוט התעלמו ועוזר המאמן קרלוס גרסיה שמחה מהספסל הורחק.


בסופו של דבר התוצאה נשמרה עד הסיום ומכבי חיפה עלתה לרבע הגמר, במשחק בו היא יכולה להתעודד מהיכולת לקראת המשך הליגה והמשחק הקרוב בשבת מול מכבי פתח תקווה. הצהובים מצידם, יתמקדו בליגה אותה הם מוליכים ויקוו להתאושש כבר במשחק הקרוב מול בני יהודה.


הרכבים

מכבי חיפה:
עמרי גלזר, ארנסט מאבוקה, רמי גרשון, אליסון דוס סנטוס, עומרי בן הרוש (יונתן לוי 78), גל אלברמן, גאורגי קוסטדינוב, רועי קהת (אופיר מזרחי 60), סינטיהו סלליך, ניקיטה רוקאביצה (שלומי אזולאי 83), סטפנוס אתנסיאדיס.


מכבי תל אביב: פרדראג ראיקוביץ', אלי דסה (אופיר דוידזאדה 42), שרן ייני, איתן טיבי, ז'אן סילבן באבין, דור מיכה (אלירן עטר 72), דור פרץ, אבי ריקן (ברק יצחקי 62), אייל גולסה, ניק בלקמן, וידאר קיארטנסון.


מהלך המשחק
דקה 1: פרד רוטן צופה בקבוצתו החדשה מהיציע.



רוטן בסמי עופר (ערן לוף)


דקה 14: אלברמן בעט כדור נהדר כ-28 מטרים מהשער, אך ראיקוביץ' הציל לקרן שהוגבהה לעבר בן הרוש, אך המגן נגח רע.


דקה 18:
השופט חכמון הרחיק את איתי מרדכי על כך שנתן הוראות לשחקנים, ואת יואב זיו לאחר שהעיר על כדור חוץ.



זיו. הורחק על ידי השופט (ערן לוף)


דקה 25: קיארטנסון קיבל כדור רוחב בתוך הרחבה ובעט לשער, אך הכדור נהדף על ידי ההגנה הירוקה. הכזור החוזר הגיע לגולסה, שפגע גם הוא בשחקני המארחת.


דקה 26: דסה הגביה כדור לעבר קיארטנסון, שנגח אותו החוצה למרות יציאה רעה של גלזר.



קיארטנסון. נגח החוצה ממצב קורץ (אריאל שלום)


דקה 30: רוקאביצה שלח כדור רוחב לעבר קלאוס שהשאיר אותו לקהת, אך הקשר נבלם על ידי ההגנה.


דקה 32:
מאבוקה חטף כדור בחלק המגרש של הצהובים והגביה כדור נהדר לקלאוס, אך היווני בעט החוצה מהאוויר.


דקה 39: התקפה יפה של הצהובים הסתיימה בבעיטה מ-20 מטרים של בלקמן, שטסה מעל המשקוף.


דקה 42: דסה נפגע בירכו במהלך מסירה ולא יכול היה להמשיך, דוידזאדה עלמה מהספסל במקומו.


דקה 45: רוקאביצה בעט כדור מצד שמאל של הרחבה לפינה הרחוקה, אך הכדור הלך החוצה.


דקה 54, 0:1 למכבי חיפה!
קוסטדינוב העביר כדור רוחב מימין, ראיקוביץ' הדף רע וקהת היה במקום כדי לנעוץ את הריבאונד ברשת.



קהת מאושר אחרי השער (ערן לוף)


דקה 58, 0:2 למכבי חיפה! רוקאביצה חטף כדור אחרי טעות בהגנה הצהובה והמשיך עד הסוף כדי למסור רוחב לסלליך, שבאחד על אחד מול ראיקוביץ' הכפיל בקלות את היתרון.




סלליך. הכפיל תוך ארבע דקות (ערן לוף)


דקה 60: קהת שנפגע עוד במחצית הראשונה הוחלף במזרחי.


דקה 61: בלקמן בעט מחוץ לרחבה, גלזר הדף לקרן.


דקה 72: מתפרצת של הירוקים הסתיימה במסירת עומק של סלליך לרוקאביצה, שבעט למשקוף מחמישה מטרים.


דקה 76, 0:3 למכבי חיפה! עוד איבוד רשלני של האורחים הפך למתפרצת שהסתיימה במסירת עומק של קוסטדינוב לרוקאביצה. החלוץ התגבר בקלות על באבין וירה את הכדור לפינה השמאלית הגבוהה של ראיקוביץ'.



רוקאביצה. התגבר בקלות על באבין בדרך לשלישי (ערן לוף)

 

דקה 85: דוס סנטוס דרך על חזהו של קיארטנסון, אך צוות השיפוט התעלם. קרלוס גרסיה שמחה מהספסל הורחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי