הקרדיט נגמר? קלאוס מחוץ לסגל מכבי חיפה לדרבי

קלאוס
קלאוס | דני מרון

הירוקים מאסו ביכולת הדלה של היווני, שלא צפוי להמשיך בעונה הבאה. דמארי יפתח במקומו, מול הפועל חיפה (21:00) ברבע גמר גביע המדינה. ריינן ייכלל לראשונה בסגל, גם עוואד יחזור. התלבטות בין מזרחי לרוקאביציה

(גודל טקסט)

מכבי חיפה תנסה להשכיח את ההפסד לבית"ר ירושלים בשבת, כשהיא תארח הערב (שלישי, 21:00) את הפועל חיפה למשחק הראשון ברבע גמר גביע המדינה. הצוות המקצועי, שלא אהב את היכולת באצטדיון טדי, סימן את מרבית הבעיות של הקבוצה בחלק ההגנתי ולמרות זאת בחר לבצע מספר שינויים בחלק הקדמי. אחד מהן, היא השארתו של קלאוס מחוץ לסגל. מוחמד אלאך, שבחר לתת ליווני מספר הזדמנויות, אך האכזבה ממנו הובילה להדחתו מהסגל וככל הנראה על סיום דרכו במועדון.

"חשבנו שהביטחון שהוא יקבל מזה שיפתח מספר משחקים ברציפות תגרום לו להראות את עצמו אבל זה לא קרה והגיע זמן לשנות", אמרו במכבי חיפה. מי שיחליף את קלאוס בהרכב הוא עומר דמארי ולא מן הנמנע כי במידה ודמארי יוכיח את עצמו הערב אז הוא יקבל את הקרדיט במשחקים הקרובים. מוחמד עוואד יחזור לסגל ויפתח את המשחק על הספסל.

מי שיהיה לראשונה בסגל הוא הבלם החדש אטיין ריינן ולא מן הנמנע כי אף יערוך את הבכורה שלו כבר בדרבי החיפאי. בצוות המקצועי מעריכים את יכולתו של הבלם מהעבר אך העובדה שלא שיחק תקופה מסוימת הביאה לכך שהקבוצה בחרה להחתימו רק עד לסיום העונה. "יש לנו אכזבה ממרכז ההגנה שלנו ולא נחשוש משינויים. בינתיים יש קרדיט לשחקנים שנמצאים פה מתחילת העונה אבל לא לתמיד", אמרו במועדון. בנוסף בצוות המקצועי מתלבטים בין אופיר מזרחי שפתח בשבת וכבש שער לבין ניקיטה רוקאביציה, שנמצא בכושר מצוין לאחרונה, ולא פתח בשבת בגלל פציעה.


שילם את המחיר. קלאוס (דני מרון) 

הרכב משוער: עומרי גלזר, ארנסט מאבוקה, רמי גרשון, אליסון דוס סנטוס, עומרי בן הרוש, גל אלברמן, גאורגי קוסטדינוב, רועי קהת, אופיר מזרחי (ניקיטה רוקאביצה), סינטיהו סלליך, עומר דמארי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי