"נצטרך להחליף את כל החלק ההגנתי בעונה הבאה"

שחקני מכבי חיפה מאוכזבים
שחקני מכבי חיפה מאוכזבים | ערן לוף

במכבי חיפה זועמים על היכולת של שחקני ההגנה ב-2:2 המטורף מול הפועל חיפה בגביע: "המשחק הזה סימל את כל העונה שלנו", אמרו בייאוש. ביקורת על החילופים של רוטן ("כרגע אין לי תשובות"). זנטי יגיש תביעת בוררות

(גודל טקסט)

אכזבה קשה במכבי חיפה לאחר התיקו 2:2 אמש (שלישי) במשחק הראשון של רבע הגמר מול הפועל חיפה. הירוקים אומנם לא איבדו תקווה ומבינים כי יש להם סיכוי להמשיך לשלב הבא ואף אולי היו יוצאים מרוצים מהתיקו בעיקר לאור היכולת בשבת מול בית"ר ירושלים, אבל דווקא אתמול, אחרי שכבר הובילו 0:2 לאחר 15 דקות ואף הציגו מחצית ראשונה איכותית, הגיעה ירידה חדה במחצית השנייה שגרמה לשוויון.

"המשחק הזה סימל את כל העונה שלנו", אמרו בייאוש במועדון והוסיפו: "לצד רגעים טובים בעונה הזאת, הרוב היה כמו המחצית השנייה". גם בצוות המקצועי התקשו להבין את השינוי הגדול בין שתי המחציות. המאמן פרד רוטן התייחס לכך ואמר: "אין לי כרגע תשובות, אבל נצטרך לתת לכך פתרון. היינו מאוד רכים ואסור לנו להיות רכים במחצית השנייה".

במועדון שוב העבירו ביקורת על החלק ההגנתי שהיה חלש מאוד ואפשר לשחקני הפועל להגיע להזדמנויות קלות בתוך הרחבה. "נראה כי כל החלק ההגנתי יצטרך להתחלף בעונה הבאה כי ככה זה לא יכול להימשך", אמרו בחיפה. הבלם החדש, אטיין ריינן, היה לראשונה בסגל הקבוצה ולא מן הנמנע כי יהיה בהרכב כבר בעוד שבועיים במשחק מול בני סכנין כאשר אליסון דוס סנטוס ייעדר בגלל צהובים. רוטן אומנם רק שבועיים בישראל, אבל כבר זוכה לביקורת בעיקר על החילופים שערך במשחק במיוחד בהוצאתו של החלוץ עומר דמארי.

דמארי היה בין המצטיינים בקבוצה במחצית הראשונה והמאמן הירוק הסביר כי החילוף הגיע כאשר ראה כי לחלוץ נגמרו הכוחות. בחיפה אמרו כי גם אם הגיעה ההחלטה להוציא את דמארי בשל כושר גופני לקוי היה צריך להכניס את מוחמד עוואד במקומו. "לתת לשלומי אזולאי לשחק בתפקיד של חלוץ מדומה זה היה מוזר ולא נכון. היה צריך להכניס חלוץ", אמר אחד השחקנים. מי שבכל זאת זכו למחמאות היו מבקיעי שני השערים סינטיהו סלליך וניקיטה רוקאביצה שאחראים כמעט למחצית השערים של חיפה בכל המסגרות.

שחקני מכבי חיפה מאוכזבים (ערן לוף)
שחקני מכבי חיפה מאוכזבים (ערן לוף)

הירוקים יודעים כי יצטרכו לעשות שינוי מיידי כדי להגיע מוכנים לקראת המשחק בשבת מול עירוני קריית שמונה. בינתיים החליטו בצוות המקצועי והניהולי לא לדבר על הארכת חוזים עם שחקנים לקראת העונה הבאה, אלא רק בסיום העונה. "כולם כרגע במבחן ובסיום העונה יחליט הצוות המקצועי על הסגל שיישאר", אישרו במועדון. הקשר עמית זנטי ששוב לא היה חלק מהסגל, צפוי להגיש תביעת בוררות כנגד הקבוצה, כיוון שעדיין לא הגיע להסדר על חוזה חדש.

פרד רוטן. כבר סופג ביקורות (ערן לוף)
פרד רוטן. כבר סופג ביקורות (ערן לוף) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי