ניר קלינגר: מכבי חיפה הייתה לא מאורגנת ולא מסודרת

גבריאל תמאש עם ניר קלינגר
גבריאל תמאש עם ניר קלינגר | ערן לוף

מאמן הפועל חיפה הצביע על הנקודות הכואבות של היריבה העירונית לאחר ה-2:2 המטורף בגביע והתייחס לעתידו של תמאש: "ישחק אצלנו, תסירו דאגה מליבכם". מלול: "הגיע הזמן לקבור את הטייטל 'אפיזודה חולפת'"

(גודל טקסט)

החגיגות של שחקני הפועל חיפה לאחר ה-2:2 אמש (שלישי) בדרבי מול מכבי ברבע גמר הגביע נראו כאילו הקבוצה ניצחה. עבור השחקנים, התיקו הזה שווה כמו ניצחון. החבורה של ניר קלינגר הוכיחה פעם נוספת אופי בלתי רגיל וחזרה מפיגור של שני שערים ואף הייתה קרובה לנצח את המשחק.

"התחלנו את המשחק בצורה שלא מאפיינת אותנו והסיבה לדעתי היא ההחמצה של גל אראל בדקות הראשונות", אמר המאמן בסיום. "הלכנו יותר מדי קדימה ועזבנו את המשחק הרגיל שלנו. אמרתי לשחקנים במחצית שאם נחזור לבסיס שלנו ונכבוש גול אז גם ננצח את המשחק. היינו מאוד קרובים לנצח מההזדמנות של איבנצ'יץ'. אני גאה מאוד בשחקנים במיוחד על 60 הדקות האחרונות כי היו לי סרטים בראש אחרי ספיגת השער השני".

במועדון אמרו כי קבוצתם הייתה טובה יותר במחצית השנייה ואף נראו הבדלי רמות גדולים בין שתי הקבוצות. קלינגר: "מבחינה הגנתית מכבי חיפה הייתה לא מאורגנת ולא מסודרת ויצאו ללחץ לא מסודר. ידעתי שאם נדע לשבור את זה מאחורה, יגיעו התוצאות". מי שזכו למחמאות הם השוער רן קדוש שאומנם היה אשם בשער הראשון, אבל הציל פעמיים את קבוצתו. גם הבלם הרומני גבריאל תמאש הצטיין בשני צדי המגרש. קלינגר התייחס לכוכב הרומני שלו והצהיר: "תמאש ישחק איפה שהוא צריך לשחק וזה בהפועל חיפה. הסירו דאגה מלבכם". השחקן יחמיץ את משחק הליגה בשבת מול הפועל רעננה בגלל צהובים. גם כשירותו של הקשר רסמוס סיוסטדט עדיין מוטלת בספק.

גם המגן דור מלול ניפק עוד משחק משובח ואמר לאחריו: "עשינו רק משחק אחד מתוך שניים והתוצאה 2:2 היא מאוד משמעותית. יש לנו צורת משחק ברורה כל השנה בה אני ושמואל שיימן מקבלים חופש לצאת, כל אחד בתורו, להתקפה. אני חושב שאנחנו עושים את זה מצוין השנה. אנחנו מצטרפים הרבה ויש לנו תשעה בישולים ביחד בליגה".

ניר קלינגר (ערן לוף)
ניר קלינגר (ערן לוף)

המגן התייחס לאופי של הקבוצה העונה ואמר: "יש אהבה וחדווה למשחק מצד כולם וזה עושה חשק להראות את היכולות שלנו. כשכולם עוזרים אחד לשני זה נראה טוב. מבחינתנו כל משחק הוא משחק העונה. בהתחלה הייתה לנו תחושה שאנחנו צריכים להוכיח את עצמנו, אבל עכשיו הגיע הזמן לקבור את הטייטל – אפיזודה חולפת. שיחקנו כדורגל חיובי ומהדקה ה-35 היינו בשליטה אבסולוטית. אני בטוח שנעשה תוצאה טובה גם בשבת מול הפועל רעננה".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי