אוגו: מתנצל בפני השופטים והאוהדים, אחזור חזק מתמיד

ג'ון אוגו
ג'ון אוגו | מאיר אבן חיים

הקשר המושעה של הפועל באר שבע פרסם פוסט באינסטגרם: "התשוקה שלי למשחק גברה עליי". בכר אחרי ה-1:1 מול ק"ש במשחק הראשון ברבע גמר גביע המדינה: "שיחקנו במחצית הראשונה כאילו הכריחו אותנו"

(גודל טקסט)
אחרי ההפסד למכבי תל אביב, הפציעה של בן שהר וההרחקות של לואי טאהא וג'ון אוגו בשילוב עם אובדן פסגת ליגת העל, הפועל באר שבע סיפקה הערב (רביעי) עוד תצוגה מאכזבת. האלופה סיימה ב-1:1 ביתי מול עירוני קריית שמונה במשחק הראשון של רבע גמר גביע המדינה, ונדמה כי גם החזרה לאצטדיון טרנר לא הצליחה להעיר אותה.


דווקא בבית, אך לא מול יציעים מלאים, הקבוצה של חיים סילבס הציגה עליונות לאורך כל המחצית הראשונה וגם הובילה משער של נייג'ל האסלבנק. אחרי קריאות בוז מצד אוהדי המארחת, השינוי הגיע. שער של מאור מליקסון נפסל בטענת נבדל, אך הקשר הצליח לתקן בזכות ביצוע מלוטש וסיפק לבכר תקווה לקראת הגומלין בצפון, בעוד שלושה שבועות. 



בכר סיפר בסיום: "המחצית הראשונה נראתה כי כאילו הכריחו אותנו לשחק, הכול היה נרפה והיינו צריכים לקבל שלושה שערים. במחצית השנייה לחצנו, היינו טובים יותר. יש לעירוני קריית שמונה מחצית טובה, אבל ננסה לנצח את המשחק הבא. צריך לשמור על מליקסון, הוא מאוד מחויב ותורם. בגביע ניסינו לשמור עליו, אבל הוא תמיד נכנס ועוזר. שער שנפסל? נהנו מזה במשחק האחרון, היום לא. אין לי טענות לכולם. חשוב לנו להשתפר, אנחנו שווים שער בכול מגרש". 



הציל את האלופה. מליקסון (דני מרון) 


ממול, סילבס הסביר: "אין תוצאה טובה מול באר שבע. המחצית השנייה הייתה פחות טובה, לא עמדנו בקצב שלהם. ידענו שזה מה שיקרה ולא היינו שם מספיק. יצאנו עם תוצאה טובה, כולל שער חוץ. היינו נאיביים מדי במחצית הראשונה. יכולנו להבקיע גם את השער השני, זה היה עוזר לנו בהתמודדות הזו. קיוויתי לא להגיד את זה, אבל טרנר עזר להם. זו תוצאה שהיא בסדר".


מאוחר יותר, אוגו המושעה פרסם הודעה בחשבון האינסטגרם שלו: "כמו שכולם יודעים הושעתי לארבעה משחקים בגלל המשחק האחרון. התשוקה שלי למשחק גברה עליי, אני מקבל על עצמי את העונש ומתנצל בפני השופטים. אני אחזור חזק מתמיד. אני יודע ששנת 2018 תהיה קשה, אבל אני אתמודד איתה בצורה הכי טובה שיש. לא אפסיק לעבוד קשה. המאבק נמשך, מצטער עבור האוהדים שלנו, שתמיד הראו לי אהבה". גם טאהא בחר להתנצל בפני אוהדי הקבוצה עם פוסט משלו. 

 

As many already know,I was at the hearing and I was suspended for 4 Games for my action in the last game.I know the passion for the game always take over me. I Accept all charges and I have Apologised to the referees association and the Israeli Football Federation.I sure will come back much stronger.But one thing for sure in my life is to settle for Mediocre and people with a loser brain. I knew 2018 will be tough and I knew what I was going to face in this year . Am I going to stop working and settle for less because I have to please the losers? NEVER!! I will be back soon. Fight continues . Once again ,I'm sorry to our fans . You guys have shown me love since my first day in the club to want to hurt anyone . My job is to be on the pitch and fight for my people and the Badge on my chest and not watch from the stands. Season is still long . I promise you we will fight till the end .

A post shared by ogu30 (@ogu30) on

 

רק רציתי להגיד לכם תודה וסליחה. תודה על כל התמיכה וסליחה על הטעות שעשיתי,שבדרך כלל לא מאפיינת אותי. על טעויות משלמים וחשוב יותר ללמוד מטעויות. הכל מגיע ממוטיבציה ואכפתיות גדולה. רק ביחד נמשיך להילחם על כל התארים! @hbsfc ⚪️⚽️❤️

A post shared by Loai Taha 20 (@loaitaha20) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי