הכח ר"ג, כפר קאסם ונצרת עילית עלו לשמינית גמר הגביע

שרון גורמזנו
שרון גורמזנו | אריאל שלום

הסגולים מליגה א' העיפו את רעננה בפנדלים כשניצחו 4:5 אחרי 120 דקות מאופסות. קבוצת המגזר מליגה א' הדהימה בחוץ את רמת השרון עם 0:1, הצפוניים ניצחו 0:3 את איכסל. גם חדרה, מכבי פ"ת וסכנין עלו

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

עוד שישה משחקים בסיבוב ח' של גביע המדינה מאחורינו ובסיומם נקבעו היום (שישי) עוד שש קבוצות שהבטיחו מקומן בשמינית הגמר: הכח ר"ג וכפר קאסם מליגה א', נצרת עילית מהלאומית ועימן הפועל חדרה, מכבי פ"ת ובני סכנין מליגת העל.

מכבי פתח תקווה ניצחה במושבה 0:1 את הפועל כפר סבא. הפועל חדרה עשתה את העבודה עם 0:1 על סקציה נס ציונה, ובני סכנין ניצחה באותה תוצאה בדרבי המגזר את אחי נצרת. במשחק על טהרת הליגה הלאומית הביסה נצרת עילית 0:3 את הפועל איכסל וכפר קאסם מליגה א' הדהימה כשניצחה 0:1 בחוץ את רמת השרון מהלאומית.

המשחק בין הפועל רעננה מליגת העל להכח רמת גן מליגה א' נגרר להארכה ופנדלים אחרי 0:0 בתום 120 הדקות, הסגולים ניצחו 4:5 בדו קרב בעיטות מהנקודה הלבנה והעיפו את מנחם קורצקי ושחקניו מהמשך משחקי הגביע.


חגיגות שחקני הכח ר"ג בסיום (אריאל שלום)

מכבי פתח תקווה – הפועל כפר סבא 0:1
המלאבסים פגשו את כפר סבא בשלב הזה בעונה שעברה, והופתעו עם 0:0 בתום 120 דקות והפסד 4:2 בפנדלים לקבוצה מהליגה הלאומית שהגיעה אז עד רבע הגמר. הפעם אלישע לוי דאג שתסריט כזה לא יקרה, ועלה עם הרכב חזק ששלט במגרש כיאה לקבוצה המתמודדת על פלייאוף עליון בליגת העל. ההכרעה הושגה בזכות שער של חביב חביבו בדקה ה-29, שכראוי לשער של חביב חביבו היה מוזר ולא צפוי. שחקן של כפר סבא נפל ליד השער, שובר את הנבדל, וחביבו ניצל את העובדה הזו כדי לעמוד חופשי לגמרי ברחבה ולהסיט את הכדור פנימה עם העקב. היתרון השביר הזה כמעט הלך לאיבוד בדקות הסיום, אך המארחת עמדה בלחץ והבטיחה את הכרטיס לשמינית הגמר. מוחמד סרסור שהוחלף בפתח תקווה בעקבות פציעה יעבור מחר בדיקת mri.


פסר מול בנג'מין. 0:1 הספיק למלאבסים (דני מרון)

שחקני מכבי פתח תקווה חוגגים. צעד אחד קרוב יותר לגביע (דני מרון)
שחקני מכבי פתח תקווה חוגגים. צעד אחד קרוב יותר לגביע (דני מרון)

הפועל רעננה – הכח עמידר רמת גן 0:0 בתום 120 דקות, 4:5 בפנדלים
השחקנים של מנחם קורצקי עפו מהמשך משחקי הגביע מול היריבה הנוחה לפחות על הנייר. הקבוצה הוותיקה מרמת גן, שמוליכה את ליגה א' דרום היא הסינדלרה של שמינית הגמר, כמו גם כפר קאסם. אחרי 90 דקות בלי שערים, התייצבו שתי הקבוצות ל-30 דקות הארכה שגם בהן לא הובקעו שערים. בפנדלים ניצחו הסגולים 4:5. 

הפנדלים
מירקו אורמוש העלה את רעננה ל-0:1, מוחמד אזברגה השווה 1:1. יואב תומר בעט חזק 1:2 לרעננה.  גיל סאלם עם כדור חזק לפינת השער קבע 2:2, קייס גאנם בעט לפינה הימנית, 2:3 לרעננה, יאיר שפונגין השווה, 3:3. כארם ארשיד החמיץ כשבעט חלש ואלדר פשכצקי הדף. עדיין 3:3, אריאל לזמי העלה את הכח ל-3:4, טל איילה בעט לפינה השמאלית, 4:4, שרון גורמזנו כבש וקבע 4:5 מדהים להכח שעלתה לשמינית הגמר.

אור דסה. קורצקי ושחקניו באים בראש שקט (אריאל שלום)
אור דסה. קורצקי ושחקניו עפו במפתיע (אריאל שלום)


שחקני רעננה מאוכזבים והמומים בסיום (אריאל שלום)

הפועל חדרה – סקציה נס ציונה 0:1
נס ציונה עשתה צרות לעולה החדשה, לא פחדה ממנה ושלטה לא פחות מהמארחת, כיאה לקבוצה שמוליכה את הליגה בה שיחקה חדרה עד לפני כמה חודשים. למרות זאת, העולה החדשה הוכיחה עליונות מהפתיחה ולאחר 19 דקות יונתן כהן ניצל בלגאן ברחבה של נס ציונה והדיפה רעה של השוער כדי להכניס את הריבאונד ולקבוע 0:1 שהספיק עד הסיום.


בני סכנין – מכבי אחי נצרת 0:1

אחי נצרת, שנמצאת בתחתית הליגה הלאומית רצתה להפתיע את הקבוצה של עמיר תורג'מן שחסרה הרבה שחקנים בעקבות מכת פציעות אך לא התקשתה נגד היריבה החלשה ועלתה לשלב הבא. עטאא ג'אבר היה זה שכבש בדקה ה-30 כדי לקבוע 0:1 קל וקטן.

הפועל נצרת עילית – הפועל איכסל 0:3
המארחת ניצחה במשחק על טהרת הליגה הלאומית. הקבוצה של ירון הוכנבוים שלטה במשחק בו כבשו לזכותה אוהד רבינוביץ' (5), ויאצ'סלב אורחוב (48) ואחמד קסום (77) כבשו.

הפועל ניר רמת השרון – מ.ס. כפר קאסם 1:0
הפתעה גדולה נרשמה ברמת השרון, שם שם ניצחה הקבוצה מליגה א' דרום. אבו סביח כבש את השער היחיד במשחק (74), הישג ענק לקבוצה מהמגזר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי