מנחם קורצקי הודיע לשחקנים על התפטרותו בעקבות ההדחה

מנחם קורצקי
מנחם קורצקי | אריאל שלום

דקות לאחר שרעננה סיימה את דרכה בגביע בתום דו קרב פנדלים נגד הכח עמידר ר"ג מליגה א', המאמן זעם על חניכיו וסיפר להם שבכוונתו לעזוב. הבעלים אשר אלון הבהיר כי ברצונו שיישאר והשניים ייפגשו בשבת

(גודל טקסט)

דקות ספורות עברו מאז שסיימה הפועל רעננה את דרכה בגביע המדינה, וכבר ייתכן שהתבצע זעזוע. לאחר שהקבוצה מליגת העל נכנעה להכח עמידר רמת גן מליגה א' בדו-קרב פנדלים, בחר המאמן מנחם קורצקי לבשר לשחקניו על כוונתו להתפטר.

במהלך שיחה קשה עם השחקנים, הודיע להם המאמן כי הוא מתכוון לסיים את דרכו בקבוצה. שחקן בהפועל רעננה סיפר לספורט1: "מנחם אמרו לנו 'אני לא מוכן יותר לסבול, אני מתפטר'". עם זאת, חשוב להבהיר כי קורצקי טרם שוחח עם הבעלים אשר אלון, שבסיום המשחק עזב את האצטדיון במהרה.

בדרכו לביתו יצר אשר אלון קשר עם קורצקי, שעזב את אצטדיון רמת גן מיציאה צדדית, והבהיר לו שברצונו שיירגע, יחשוב על המהלך ואמר שהוא רוצה שיישאר. השניים ייפגשו מחר ויקבלו החלטה. עוד לפני שהתקשר אלון לקורצקי, המאמן ישב על ספסל הקבוצה עם פנים נפולות כשמול עיניו שחקני הקבוצה והצוותים הרפואיים והמקצועיים נמצאים עם השחקנים שעשו תרגילי מתיחות. קורצקי צעק לעברם: "תתביישו לכם, מה אתם עושים מתיחות? איפה הייתם כל השבוע? עשו לכם בית ספר שחקנים מליגה א', אתם בושה".

הפועל רעננה אירחה היום את הכח עמידר ר"ג ובתום 120 דקות נפרדו הצדדים ב-0:0, אלא שאז ניגשו הצדדים לבעיטות הכרעה מהנקודה הלבנה והיחיד שהחמיץ היה כארם ארשיד, שלא הצליח להכניע את אלדר פשכצקי בין הקורות של היריבה מליגה א'.

בליגת העל רעננה ניצחה במשחק האחרון 1:2 את בני סכנין, אבל היה זה בסך הכל ניצחון שלישי בעשרת המשחקים האחרונים ולאחרונה גם נעשו זעזועים בסגל הקבוצה, כשנמניה ניקוליץ', עומר ורד ודין מימוני קיבלו הודעה על סיום דרכם, ואילו אביחי ידין הצטרף.


תומר ושחקני רעננה מנסה לעכל את ההדחה (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי