נאתכו: מי שלא רוצה להיות בנבחרת, שלא יהיה כאן

ביברס נאתכו
ביברס נאתכו | עדי אבישי

נבחרת ישראל פתחה את האימונים לקראת אלבניה והקשר התייחס לפצועים והחסרים. על עתידו: "לא יודע אם אמשיך בצסק"א". שהר: "מבטיח שלא אפתח את הפה אם לא אהיה בהרכב". בן חיים נפצע נטש את האימון

(גודל טקסט)
נבחרת ישראל פתחה הבוקר (ראשון) את ההכנות לקראת המשחקים מול מולדובה ואלבניה עם אימון באצטדיון רמת גן ולפנות ערב תמריא למחנה אימונים בן חמישה ימים בגרמניה, קרוב לברלין. דוד קלטינס קיבל מגן הוקרה לרגל הופעתו הראשונה הנבחרת במשחק מול ספרד. 




טל בן חיים הבלם נטש את האימון בגלל פציעה בשריר הירך האחורי, אך אותת שהוא בסדר. שחקני מכבי תל אביב אלי דסה, אייל גולסה ואיתן טיבי, ששיחקו בגמר הגביע, הפסיקו את האימון באמצע.


"לא מעניין אותנו החופש, באנו במטרה מסוימת", אמר באימון הקשר ביברס נאתכו. זה נבחרת שאנחנו מגיעים אליה בשמחה".




שחקנים שלא רוצים להגיע
: "מי שלא רוצה להיות בנבחרת? שלא יהיה. יש רופא שמחליט מי פצוע. מי שפה רוצה להיות. אני לא מרגיש שיש מגמה כזו. אני שמח להיות כאן".

 

על בניון ובן חיים: "כבוד עבורי לשחק עם שחקנים כאלה. אני לא יודע אם יש לנו שחקן שמתקרב לקריירה של יוסי. השחקנים יכולים להיעזר בו".

 

עתידו: "אני לא יודע אם אמשיך בצסק"א. אני בתקופה אולי הכי טובה בקריירה, אבל אני לא יכול להגיד באופן בטוח שאשאר שם. אני לא חוזר לישראל, זה לא טוב לי לקריירה".

 

הדיבורים של שחקנים בקריירה: "אין פה שום תופעה. קרה משהו והמאמן טיפל. לא צריך לעשות מזה משהו אחר. המאמן מגיב איך שהוא חושב, אנחנו צריכים לעמוד בדרישות שלו. אני לא יודע מה תומר חמד, אני מכיר אותו ואין לו שום כוונה רעה. אבל זה עניין של המאמן".

 

לקראת אלבניה: "בשביל אלבניה זה משחק שאם הם לא מנצחים זה נגמר. נצטרך לדעת לשחק נכון ונקווה לנצח".







בו שהר. הפעם הוא לא יפתח את הפה (דני מרון)
בו שהר. הפעם הוא לא יפתח את הפה (דני מרון)


החלוץ בן שהר הוסיף: "אנחנו מתרגשים. כל פעם שהנבחרת קוראת שחקנים צריכים לבוא ולתת מעצמה. יש לנו משחק חשוב מול אלבניה".

 

הנעדרים: "זו זכות גדולה להיות בנבחרת. מי שלא רוצה להיות שלא יהיה. אני לא שופט אף אחד, אולי היו להם דברים. היו פציעות אחרי עונה מתישה. אני רוצה להיות כאן ואתן את כל מה שיש לי. זה לא זילות. עוד 20-30 שנה שחקנים ששיחקו בנבחרת יהיו גאים בעצמם".

 

לקראת אלבניה: "היה לנו שם משחק טוב, אבל לא הולך להיות קל. התאספנו כדי להתכונן מנטלית ופיזית. ננסה לעשות את המקסימום".

 

מקום בהרכב: "עשיתי עונה מצוינת ואני רוצה לפתוח בהרכב, אבל את זה אלישע יחליט. אני מקווה שאביא את היכולת לנבחרת. אני יכול להבטיח שלא אפתח את הפה אם לא אהיה בהרכב".





הקפטן ערן זהבי לא יטוס למחנה בשל מחויבותו לגוואנגז'ו RF שתשחק בסוף השבוע ויגיע לישראל ב-4 ביוני לקראת משחק הידידות מול מולדובה וכמובן שייכלל גם בסגל ב-11 בחודש במשחק מוקדמות המונדיאל מול אלבניה.


שחקני הנבחרת יעברו בדיקה רפואית קצרה לנוכח פציעות של מספר שחקנים המתאוששים מפגיעות שונות, ביניהם אבי ריקן ואלי דסה.


לסגל שבו לאחר תקופה ממושכת הוותיקים יוסי בניון והבלם טל בן חיים, אולם גורם בכיר בנבחרת טען שהדבר לא יהווה בעיה ואמר: "יש רק קפטן אחד בנבחרת ישראל והוא ערן זהבי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי