לוי: רפאלוב לא ביקש לצאת לבדיקות, סיפר שיש לו הצעה ממכבי ת"א

אלישע לוי
אלישע לוי | ערן לוף

מאמן נבחרת ישראל התייחס לאפשרות שקשר קלאב ברוז' יחזור לישראל. ערן זהבי: "ברור שאמרתי לליאור דברים טובים על מכבי". הרוש תורגל בשער באימון המסכם אבל ההרכב ייקבע רק בשבת אחרי האימון הטקטי

(גודל טקסט)
"ליאור רפאלוב לא ביקש ממני לצאת לבדיקות רפואיות, אבל הוא עדכן אותי שיש לו הצעה ממכבי תל אביב", כך חשף במפתיע אלישע לוי, מאמן נבחרת ישראל במסע"ת לקראת המשחק מול מקדוניה במוצאי שבת (21:45). גם קפטן הנבחרת ערן זהבי התייחס לנושא: "ברור לכולכם שיש לי להגיד לליאור רק דברים טובים על מכבי, זה המועדון מספר אחד בארץ. אני לא מעודכן בפרטי המו"מ זה עניין של רפאלוב, מכבי וברוז'. ליאור יקבל את ההחלטה".


המאמן התייחס גם לתומר חמד שהיה אמור לעבור מברייטון לרדינג מהצ'מפיונשיפ: "ברור שהוא וליאור היו מוטרדים מכך, הרי זאת הקריירה שלהם, הפרנסה שלהם, אבל לפחות הנושא של חמד מאחורינו. אגב, זה קורה בכל העולם. שמענו שהטיסו שחקנים ממחנות האימונים לבדיקות רפואיות מפינה אחת של העולם לאחרת. בכל מקרה אני מצפה משניהם שיהיו בכל זאת ממוקדים באימונים ויעשו את הטוב ביותר מבחינתם".




אלישע לוי נשאל מי יעמוד מחר בשער הנבחרת עומרי גלזר או אריאל הרוש וענה בציניות: מי יעמוד בשער: "יש לנו עוד אימון אחד ואחר כך אני אקבל את ההחלטה. עבדנו כל השבוע וכל אחד יודע מה נדרש ממנו. אפרסם את ההרכב רק מחר. בפעם הקודמת שיחקנו בספרד והודעתי לשוערים שלושה ימים קודם וזה לא ממש הצליח. השוערים ידעו רק לפני משחק".



זהבי. "ברור לכולכם שיהיה לי רק דברים טובים להגיד על מכבי תל אביב" (ערן לוף)


על המשחק מול מקדוניה וחשיבותו:
גם המשחק מול אלבניה בבית היה מאסט וגם זה, אבל נצטרך לבוא הרבה יותר מפוקסים וחדים. מול אלבניה היה פער בין הנחישות והמוכנות שלנו לפני המשחק ומה שעשינו על כר הדשא. אני מאוד מקווה שהפעם זה ייראה אחרת. זה לא אידאלי אימונים מועטים והתכנסות של פעם לכמה חודשים, אבל ככה זה בנבחרות. מהתכנסות להתכנסות אנחנו מתגבשים ונעשים יותר טובים למרות שלא תמיד זה קורה במבחן התוצאה כמו מול אלבניה בבית".


על הציפיות מהמשך הקמפיין: "איבדנו את המקום השלישי בגלל הפרש שערים אבל אני לא מסתכל רק על הטבלה. מלכתחילתה ידענו שהקפמיין הזה קשה, כאשר יש לך את איטליה וספרד מהטובות בעולם, ואת אלבניה המצונית אבל מהרגע הראשון סימנתי לעצמי מטרות וזה להיות תחרותי. להנחיל סגנון התקפי ויש דברים שסימנתי ולא כל כך הצלחתי בהם. הכי חשוב לי שניראה טוב לפני הקהל בבית. אם נעשה את זה, יהיה טוב".



זהבי. "מבטיח שנבוא מול מקדוניה וננסה להיראות יותר טוב ולנצח" (ערן לוף)

 

הקפטן זהבי ניסה להנמיך ציפיות: "גם בקמפיין הקודם פתחנו טוב ודברים מכינוס לכינוס משתנים. אלה לא אותם שחקנים, לא אותו הרכב, חלק נמצאים בכושר יותר טוב או פחות טוב. בקמפיין הנוכחי ידענו שאלבניה בבית זה משחק קשה בעוד אתם בתקשורת כתבתם שנפרק אותם. אתם בניתם ציפיות מוגזמות. מאוד רצינו לנצח את אלבניה אבל לפעמים דברים מתפתחים תוך כדי משחק ואתה סופג גול ונהיה בלאגן. אני מבטיח שנבוא מול מקדוניה, ננסה להיראות יותר טוב ולנצח".


לאחר מסיבת העיתונאים התקיים אימון שני ובו תורגל אריאל הרוש כשוער הפותח אם כי על פי גורמים בנבחרת ההרכב למשחק מול מקדוניה וכמובן עמדת השוער בתוכו ייקבע רק מחר (שבת) בתום האימון הטקטי שיתחיל ב-12:00 במתחם האימונים של מכבי חיפה.


ההרכב המשוער: אריאל הרוש (עומרי גלזר), בן ביטון, טל בן חיים, שיר צדק, אופיר דוידזאדה, ביברס נאתכו, אלמוג כהן, ליאור רפאלוב, ערן זהבי, תומר חמד, טל בן חיים.



בקרוב במכבי תל אביב? רפאלוב (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי