טוואטחה הושעה. הרוש, קלטינס ושכטר בהרכב נבחרת ישראל

טוואטחה
טוואטחה | ערן לוף

בלאגן בנבחרת: המאמן הלאומי ניפה את מגן פרנקפורט בעקבות יחס לא מקצועי באימון. גורמים: "לא התאמן ברצינות ולא מילא את ההוראות". גם רפאלוב ונאתכו ב-11 מול איטליה, תומר חמד הפצוע מחוץ לסגל

(גודל טקסט)

בלאגן בנבחרת ישראל לפני איטליה (21:45). הנבחרת קיימה אימון בסמוך לבית המלון בו היא שוהה, בעקבותיו החליט המאמן אלישע לוי להוציא את מגן איינטרכט פרנקפורט, טאלב טוואטחה מהסגל למשחק עקב יחס לא מקצועי. גורמים בנבחרת מסרו: "טאלב לא התאמן ברצינות, לא מילא את ההוראות כמו שצריך, וכנראה לא יוזמן עד סוף הקמפיין".

וכאילו לא חסרות צרות, החלוץ תומר חמד נבדק אצל רופא הנבחרת מרק רוסנובסקי לאחר שהתלונן על מתיחה בשריר הירך האחורי ונותר מחוץ לסגל. אלישע לוי העניק את חולצת ההרכב הפותח לחלוץ בית"ר ירושלים איתי שכטר שהוזמן ברגע האחרון לאחר פציעתו של מואנס דאבור, ועכשיו נותר כחלוץ החוד לאחר השעיית ערן זהבי.

אריאל הרוש הועדף על פני עומרי גלזר בשער. דוד קלטינס יחליף את בן ביטון הפצוע בעמדת המגן הימני, ביברס נאתכו שלא שיחק נגד מקדוניה יפתח במקומו של מיכאל אוחנה ואילו ליאור רפאלוב, שגם הוא לא שותף בביזיון בסמי עופר, ימלא את מקומו של ערן זהבי. 

תומר חמד באימון אתמול. כנראה ייצטרכו להסתדר בלעדיו
תומר חמד באימון אתמול. ייצטרכו להסתדר בלעדיו (אודי ציטיאט)

ישראל תעלה במערך יותר הגנתי מהמשחק מול מקודניה. יוסי בניון אמור לעלות מהספסל ולערוך היום את הופעתו ה–100 בנבחרת ישראל. הקפטן טל בן חיים ישחק בפעם ה–94.

הרכבים
נבחרת איטליה: ג'אנלואיג'י בופון, אנדראה קונטי, אנדראה ברצאלי, דוידה אסטורי, מתיאה דרמיאן, דניאלה דה רוסי, מרקו וראטי, אנטוניו קנדרבה, לורנצו אינסינייה, צ'ירו אימובילה, אנדראה בלוטי. 

נבחרת ישראל: אריאל הרוש, דוד קלטינס, טל בן חיים, שיר צדק, אופיר דוידזאדה, אלמוג כהן, מרוואן קבהא, ביברס נאתכו, מאור מליקסון, ליאור רפאלוב, איתי שכטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי