בניון: חושב על הופעה מספר 101, גם 103 יהיה לא רע

יוסי בניון
יוסי בניון | אודי ציטיאט

הקקשר הוותיק שהפך לראשון שמגיע ל-100 הופעות בנבחרת ישראל התראיין לאתר ההתאחדות: "כולם רוצים להצליח ומאוד מחוייבים, גם אם זה לא תמיד נראה ככה"

(גודל טקסט)
יוסי בניון, שעלה כמחליף בהפסד 1:0 באיטליה בשבת, הפך לשחקן הראשון עם 100 הופעות בנבחרת ישראל. בראיון לאתר ההתאחדות לכדורגל אמר הקשר הוותיק: "זה בהחלט רגע מיוחד, גאווה, הישג ענק מבחינה אישית, משהו שקשה לחלום עליו בתחילת הדרך. רק בארוחת הערב לאחר המשחק מול איטליה, כאשר הוענקה לי החולצה המיוחדת והשחקנים שרו לכבודי, האסימון נפל".


ברמה האישית, הגדיר בניון את המשחק הכי גדול שלו במדים הלאומיים בתיקו 2:2 מול שווייץ באצטדיון רמת גן במסגרת מוקדמות מונדיאל 2006, משחק אותו הגדיר גם כמשחק עם האווירה הכי טובה: "אני זוכר דמעות בהמנון. הבקעתי צמד והנבחרת שיחקה נפלא", אמר הקשר. המשחק הכי מאכזב עבורו אגב, היה ההפסד 1:0 ליוון בבלומפילד בספטמבר 2011.




קפטן הנבחרת לשעבר התייחס גם להופעת הבכורה שלו: "שלמה שרף קורא לי להיכנס, עוברת התרגשות מטורפת, הרגליים רועדות ואתה מבין שהחלום הכי גדול שלך עומד להתגשם", בנוסף, בחר מספר 15 את שלושת השערים הגדולים שלו במדי הנבחרת: "השער מול פורטוגל במשחק הידידות בו עליתי לראשונה לשחק במדי הנבחרת (2:1), שער די נדיר שלי ברגל שמאל מחוץ לרחבה, הכדור פשוט טס לחיבורים. שער שוויון שלא הספיק בסופו של דבר במשחק הבכורה נגד קפריסין (3:2), השער הראשון מול שווייץ לאחר סלאלום (2:2)".



בניון מול שוויץ. רגע השיא בנבחרת (דני מרון)


"צריך אופי, יכולת, עקביות, תשוקה אדירה, יכולת לעמוד בלחצים ברגעים לא פשוטים", ענה הקשר כשנשאל מה צריך כדי להגיע ל-100 הופעות בינלאומיות. "הכי חשוב, לאהוב את המשחק ואת הנבחרת באופן טוטאלי. מעולם לא חשבתי על מספר, רק רציתי להמשיך להיות חלק מזה, לחוות את הכבוד וההתרגשות. כאשר עברתי את 50 ההופעות כבר התחלתי להציב לעצמי יעדים מספריים. כרגע חושב על 101, אבל יש לי תחושה שהתיאבון רק ייגבר לאחריה. 103 יהיה לא רע בכלל".


 

בנוסף גילה בניון שקיבל מעל ל-50 זריקות כדי שיוכל להיות כשיר לשחק בנבחרת, שהוא תמיד מנשק תמונה של אישתו והילדים לפני כל משחק, שהיה שמח לרשום הופעה בנבחרת אנגליה וסיפר על הרגע הכי מיוחד: "כשדרור קשטן מינה אותי לקפטן. שום דבר לא מכין אותך לרגע הזה. הכבוד הגדול ביותר, שמגיע מיד עם אחריות עצומה".



עם סרט הקפטן. "כבוד גדול עם אחריות עצומה" (Gettyimages)


הקשר הוותיק העביר גם מסר לאוהדים: "אנחנו רוצים כמו כולם להצליח, אולי אפילו יותר. אנחנו משחקים עבור הקהל, עבור המדינה, גם עבור עצמנו, ומאוד מחוייבים. לפעמים מבחוץ זה לא נראה כך, אבל זאת האמת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי