"אין הכנה מיוחדת לספרד, רק רוצים לסיים בטעם טוב"

שחקני הנבחרת לפני ספרד
שחקני הנבחרת לפני ספרד | דני מרון

שחקנים בנבחרת ישראל מודים שלא מורגשת התלהבות רבה לקראת המפגש מול "לה רוחה" (21:45, אצטדיון טדי): "לא רוצים לאכזב את הקהל, גם אם הוא בא בשביל לראות אותם"

(גודל טקסט)

 נבחרת ישראל תארח הערב את ספרד (שני, 21:45, אצטדיון "טדי") ובאופן טבעי קיימת התרגשות סביב הכדורגל בישראל, אולם דווקא בקרב השחקנים והצוות המקצועי של הנבחרת האווירה די נינוחה.

קמפיין מוקדמות כושל מבחינת הנבחרת יסתיים הערב, בו היא צפויה לסיים במקום הרביעי, ולאור העובדה שרק אתמול בבוקר נחתו השחקנים אחרי משחק החוץ בליכטנשטיין והגיעו לירושלים יממה לפני המשחק, מספרים גורמים כי השחקנים היו שמחים לוותר על המשחק ולחזור לקבוצותיהם.

"זה לא נעים להיות חלק מנבחרת שמושמצת בתקשורת בחודשים האחרונים. כשאין תוצאות גם אין עניין או התרוממות רוח. נכון שנבחרת ספרד היא היריבה, אבל הם ישחקו עם מחליפים ואנחנו רוצים לסיים עם תוצאה טובה ולא מעבר".


לא נרשמה התרגשות. שחקני הנבחרת באימון המסכם (דני מרון)

בנוסף, גם שחקן בנבחרת ישראל סיפר הבוקר על התחושות במחנה: "הקמפיין הבא יתחיל בעוד שנה ובטוח ששחקנים חדשים רבים יזכו לזימוני בכורה. אנחנו מבחינתנו נשארו לנו עוד שני משחקי ידידות ביחד, אם בכלל". בפני מקורביהם טענו שחקנים כי אצל חלק גדול מהסגל קיימת אכזבה מקצועית מההתנהלות מולם ומהעובדה שאינם זוכים לקבל דקות משחק – ויהיה מעניין לראות מי מהם יחליט לבקר את הצוות המקצועי עם סיום הקמפיין.

שחקן אחר הבהיר: "ההכנה למשחק נגד ספרד דומה להכנה נגד הנבחרות האחרות נגדן שיחקנו. רק השמות של השחקנים הספרדים שונים ויותר מפורסמים. אנחנו בסך הכול יום וקצת בירושלים ולא נעשה משהו מיוחד, הכול כחלק מהשגרה. אלישע לוי מבקש מאיתנו לסיים את מוקדמות המונדיאל בטעם טוב ובכבוד וזה מה שייכנס ללב ולראש. אסור לאכזב הערב אצטדיון מלא, גם אם רובם באו לעודד את ספרד".


שחקני בית"ר באימון. יהיו חלק מהשינויים בהרכב של אלישע? (דני מרון)

הנבחרת קיימה לפני הצהרים אימון טקטי בבית המלון בעקבות הגשמים בבירה, בו בחן אלישע לוי את המערך ואת שחקני ההרכב. השחקנים לא שמעו מהמאמן על ההרכב הצפוי, אבל לשחקנים ברור: "אין כאן אפשרויות רבות, זה לא שערן זהבי חוזר מפרישה ברגע האחרון או שמסי איתנו". הכוונה היא ששמות כמו ניר ביטון, דן איינבינדר, ליאור רפאלוב, איתי שכטר, עומר ורד ואפילו יוסי בניון מועמדים לקבל את חולצת ההרכב ברגע האחרון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי