אלישע לוי: אכנס מסע"ת בימים הקרובים ואודיע על עתידי

אלישע לוי
אלישע לוי | דני מרון

נבחרת ישראל סיימה את מוקדמות המונדיאל עם 1:0 מולספרד והמאמן הלאומי סירב להתייחס לקמפיין הכושל. בניון הודה: "יכול להיות שזו הייתה ההופעה האחרונה שלי בנבחרת". צפו בתקציר

(גודל טקסט)
קמפיין מוקדמות מונדיאל 2018 של נבחרת ישראל הסתיים הערב (שני) בהפסד 1:0 לספרד באצטדיון טדי, כשהחבורה של אלישע לוי הציגה יכולת לא רעה בכלל והצליחה להקשות על ה"לה רוחה". הכחולים-לבנים סיימו במקום הרביעי עם 12 נקודות, הקמפיין הגרוע מאז הצטרפנו לאירופה. לעומת חניכיו של ז'ולן לופטגי שעלו לגביע העולם ברוסיה מהמקום הראשון עם 28 נקודות.


מאמן נבחרת ישראל, אלישע לוי, סיכם: "שיחקנו באמת טוב. ברור שאנחנו מאוכזבים מהתוצאה. היינו טובים בכל הפרמטרים גם בהגנה וגם בהתקפה. הם הפעילו עלינו לחץ עצום, אבל ניסינו עד הרגע האחרון אבל הפסדנו את המשחק. שיחקנו נגד הנבחרת הטובה בעולם. לא התבטלנו מולם. אנחנו מעודדים מהיכולת והתמיכה של הקהל, שאהב היום את נבחרת ישראל. אפשר להיות מעודדים מהרוח של הקמפיין".



הקמפיין הכושל: "אני רוצה לדבר רק על ספרד, לא נדון בקמפיין. נדבר רק על המשחק נגד ספרד. אני אסכם את הקמפיין מתי שארצה ובמקום שארצה. אפשר להיות גאים באיך שהנבחרת שיחקה. זה לא הזמן ולא המקום לדבר על הקמפיין. הקהל ישמעו בצורת מסודרת. הקהל באצטדיון נהנה הערב מהנבחרת. כל שאלה תקבל תשובה בזמן. אני גאה להיות מאמן נבחרת ישראל מהרגע הראשון עד האחרון. אני אקח לי את הזמן שלי ואסכם בצורה מסודרת. אענה לכל שאלה שצריך בזמן הנכון. נדבר על הכל במסיבת עיתונאים בצורה מסודרת עוד כמה ימים".


Israel made it tough for Spain but a stunning goal proved to be the difference. A well-deserved tribute for @YossiBenayoun15, pure class. pic.twitter.com/7OfDmuiWlp

— Jordi Cruyff (@JordiCruyff) October 9, 2017


יוסי בניון, שזכה לטקס על 100 הופעות בנבחרת, אמר: "כל התחושות מעורבות. נבחרת ספרד הרבה יותר טובה, אבל שיחקנו מצוין מהרגע הראשון והרגשנו שאנחנו יכולים להוציא נקודה. אבל לפחות סוף סוף שיחקנו כמו קבוצה. ככה זה מול נבחרת גדולה שיכולה להבקיע בכל רגע נתון".


יוסי בניון מודה לקהל לאחר המשחק (דני מרון)
מודה לקהל בפעם האחרונה? יוסי בניון (דני מרון)


סיכום הקמפיין: "התחלנו את הקמפיין בדירוג הרביעי וזה מה שאנחנו שווים. אם היינו עושים יותר זו הייתה הפתעה מבחינתי. הניצחון בחוץ על אלבניה הטעה את כולם. כמובן שרציתי לסיים במקום השלישי. יש הרבה מה לתקן, אבל לפחות אנחנו יוצאים מעודדים מהמשחק הזה".


העתיד שלו בנבחרת: "יכול להיות שזו הייתה ההופעה האחרונה שלי בנבחרת. אני רוצה להודות להתאחדות על הכבוד שנתנו לי. בהמשך אדע אם זה היה המשחק האחרון, אבל אם כן זה טוב לסיים ככה מול כל הקהל הזה".


יוסי בניון זוכה לכבוד ממוטך'ה שפיגלר ועופר עייני (דני מרון)
יוסי בניון. "אני רוצה להודות להתאחדות על הכבוד שנתנו לי" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי