נאתכו נבחר לקפטן והתייחס לזהבי: יחזור אם יקראו לו

נאתכו
נאתכו | דני מרון

כפי שפורסם כאן לראשונה, קשר צסק"א יענוד את הסרט בהופעה ה-50 במדים הלאומיים בשבת (21:00) מול רומניה: "ביום שאפסיק להתרגש, לא אגיע לנבחרת", "השחקנים רוצים כבר לרוץ עם מאמן קבוע"

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל קיימה אימון שני לקראת המשחק נגד רומניה (שבת, 21:00). כפי שפורסם לראשונה בספורט1, ביברס נאתכו ישמש כקפטן במשחק בו ירשום את ההופעה ה-50 שלו במדים הלאומיים. המאמן הזמני אלון חזן הכריז על נאתכו כקפטן ואמר לשחקנים: "הוא גם חוגג 50, אבל בלי קשר, אני חושב שגם אתם מעריכים את ביברס. יש פה מספיק אנשים שיכולים להיות קפטן ביום מן הימים, אבל ביברס הוא דמות שיכולה להוות דוגמא גם לשחקנים הצעירים בנבחרות וגם לכם כשחקנים בוגרים".

המאמן אלון חזן תרגל הרכב שכולל את אריאל הרוש, בן ביטון, איתן טיבי, לואי טאהא, טאלב טוואטחה, ביברס נאתכו, אלמוג כהן, מאור מליקסון, דור מיכה, דיא סבע, תומר חמד וטל בן חיים, כשבהמשך תורגל גם בירם כיאל.

נאתכו אמר באימון: "נכון שמאמן זמני זה מצב לא רגיל. השחקנים רוצים לרוץ עם מאמן, אבל המצב עובדתי. אלון בא לעשות מה שהוא יכול ולעזור לנבחרת. אנחנו צריכים להיות מקצועניים ולעשות את העבודה. עבור שחקן שמייצג את המדינה, כל משחק נבחרת הוא הכי חשוב שיש.


הקשר המשיך:
"ביום שאפסיק להתרגש, לא אגיע לנבחרת. אנחנו באים בשיא המוטיבציה עם רצון להציג יכולת טובה. יש כאן כמה שחקנים שיכולים לערוך הופעת בכורה. המאמן בחר את השחקנים שהוא חושב שצריכים להיות. מי שפה, ינסה לעשות הכי טוב".


זהבי. "הוא עשה משהו וכבר קיבל את העונש" (ערן לוף)


על ערן זהבי:
"אני מכיר את ערן הרבה שנים והקשר בינינו הוא מעבר לכדורגל. הוא עשה משהו, קיבל עונש ברגע שיחליטו שנגמר, גם הוא ישמח לחזור. בואו נגיד שברגע שיקראו לו, אני בטוח שהוא יחזור".


נאתכו חותם לאוהד צעיר באימון אתמול (דני מרון)

קמפיין ליגת האומות: "לא ויתרנו עליו מראש. יש אנשים שצריכים לקבל החלטות, בואו נכבד אותם שיקבלו את ההחלטות שלהם ואנחנו נעשה את העבודה שלנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי