המנהל הטכני הבא? פיליפו גאלי הודיע על עזיבת מילאן

פיליפו גאלי
פיליפו גאלי | אתר רשמי

אחרי הפיצוץ עם רוטנשטיינר, ההתאחדות עשויה לחזור לאופציית האיטלקי שסיים את תפקידו במחלקת הנוער של הרוסונרי. גאלי נפגש עם חברי הפורום המקצועי בישראל

(גודל טקסט)

רמז לבאות? יממה לאחר כישלון המגעים בין ההתאחדות לאוסטרי וילי רוטנשטיינר בנוגע למשרת המנהל הטכני של הנבחרת, נודע שהמועמד עליו גבר רוטנשטיינר, פיליפו גאלי, התפנה. גאלי הודיע על עזיבת מילאן אחרי תשע שנים בהן שימש כאחראי על מחלקת הנוער. גאלי טען בראיונות לתקשורת האיטלקית שההחלטה לעזוב הייתה שלו ונבעה מכך שההנהלה כפתה עליו מספר שינויים פרסונליים: "השארתי מורשת. למילאן יש עתיד מזהיר", אמר.

כזכור, גאלי שהה בישראל בשלהי חודש מאי וכמו רוטנשטיינר, נפגש עם חברי הפורום המקצועי: אלי אוחנה, דרור קשטן, משה מאירי, דודו אוואט וד"ר איציק בן מלך. החברים החליטו ללכת על האוסטרי, אך מאז זה הערים קשיים. אתמול נודע כי ישנם פערים כלכליים ומקצועיים גדולים בין רוטנשטיינר להתאחדות, כשכזכור הוא מחזיק גם בהצעה מלבסקי סופיה.

גאלי עשוי להילקח כעת בחשבון למשרה הפנויה. בלם העבר של מילאן, בן ה-55, העביר 14 שנה כשחקן הרוסונרי. ב-2006 מונה למאמן קבוצת הנוער, בהמשך שימש כעוזרו של קרלו אנצ'לוטי בבוגרים והחל מ-2009 ניהל את מחלקת הנוער של המועדון. כאמור, החל מה-1 ביולי, גאלי יהיה משוחרר מכל התחייבות חוזית למילאן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי