זהבי, חמד ודאבור תורגלו בחוד של הרצוג לקראת אלבניה

ערן זהבי עם תומר חמד
ערן זהבי עם תומר חמד | עדי אבישי

לפני ההמראה של הנבחרת למחזור הפתיחה בליגת האומות, גלזר שזומן לראשונה סיפר: "סיכוי גבוה להעפיל ליורו בשיטה הזו". כוכב גוואנגז'ו עשוי לפתוח מתחת לחלוצי ק.פ.ר וזלצבורג, גם קפילוטו בתמונת ההרכב

(גודל טקסט)
עידן וילי רוטנשטיינר ואנדי הרצוג בנבחרת ישראל ייצא לדרך רשמית ביום שישי בערב במשחק ליגת האומות הראשון מול אלבניה (21:45) והערב שוחחו שחקני הסגל בפעם אחרונה עם התקשורת לפני ההמראה מחר לטירנה, כשעד המשחק עוד ייערכו אימון מסכם ומסיבת עיתונאים באלבאסן ביום חמישי. 


הראשון להתייצב מול המיקרופונים היה קשר מכבי תל אביב דן גלזר,עבורו זהו זימון בכורה לנבחרת: "יש תחושה של משהו חדש באוויר, הגיעו שני אנשי מקצוע שעושה רושם שיש להם הרבה ידע וניסיון ברמת הנבחרות והם מנחילים לנו את זה. אין פלאפונים בארוחות כדי שיותר נדבר ונהיה בתקשורת, שנושא הגיבוש יהיה משמעותי. יחד עם זאת גם הביאו לנו חדר משחקים כדי שיהיה לנו מה לעשות בשעות הפנאי. זה כיף".


על ליגת האומות:
"למי שעוד לא הכיר, לא שאני חושב שיש מישהו כזה, עשו לנו אסיפה ארוכה והסבירו לנו בצורה מפורטת שיש סיכוי גבוה להגיע ליורו דרך ליגת האומות. אלו שישה משחקים ויש לנו סיכוי גבוה להעפיל".


חזרת ערן זהבי לסגל: "הוא שחקן חשוב מאוד לנבחרת ישראל, מתאמן ברמה הגבוהה שיש, מקצוען אמיתי. הוא אחד מהשחקנים המשמעותיים ואני שמח שהוא חזר. באימון הראשון שלי במכבי ת"א בגיל 17 התרשמתי מאיך שהוא מתנהל ומתאמן וזה כיף שיש שחקן כזה בנבחרת".



דן גלזר. "יש סיכוי גבוה להגיע ליורו" (עדי אבישי)


מטרותיו לעונה עם מכבי תל אביב: "כיף לי להתחיל את העונה בצורה הזו. ידעתי שאלחם על מקומי בהרכב מכבי ת"א ואני שמח שהולך לי טוב"


לאחר מכן גם שוחח דן איינבינדר מהפועל באר שבע עם התקשורת וסיפר על תמונת הסיכויים: "אנחנו יודעים מול מי נתמודד על ההעפלה ונצטרך להתרכז קודם כל באלבניה ופחות בסקוטלנד. יש לנו כרגע משימה שהיא משחק חוץ קשה באלבניה, התחלנו להתכונן ועד המשחק ניערך בהתאם ונבוא מוכנים".


על הניצחון הגדול שהושג באלבניה: "יש לנו זיכרון טוב משם, גם לנבחרת וגם לי באופן אישי כי הבקעתי את שער הבכורה. ננסה לשחזר את זה".


התרשמותו מהצוות החדש והשינויים בסגל: "אנחנו לומדים להכיר אותם והם אותנו. יש רוח של התחלה חדשה וזה תמיד טוב. גם החיבור עם אלון חזן מצוין ואני שמח שהוא נשאר. הנבחרת היא מעל הכל והמטרה מקדשת את האמצעים, כולנו רוצים לנצח ולא משנה מי יהיה על המגרש. נהיה ביחד בחג, נתגבש כנבחרת".



איינבינדר. לא חושש מתחרות על חולצת ההרכב (עדי אבישי)


חזרת ערן זהבי:
"ערן הוא אחד השחקנים הכי טובים שיש למדינה, יש לנו הרבה מה ללמוד ממנו וכולם שמחים שהוא פה".


מי שלא התאמן עם חבריו הערב וערך אימון ריצה בלבד מסביב למגרש היה חלוץ אוסטריה וינה אלון תורג'מן, שנפגע בקרסול ונמצא תחת השגחת הצוות הרפואי. כידוע, רק הבוקר ביצע אנדי הרצוג שינוי מאולץ ראשון כאשר ויתר על שיר צדק הפצוע ובמקומו זימן את שרן ייני ממכבי תל אביב. הרצוג החל הערב בניסיונות לתרגל את ההרכב למשחק ולא מן הנמנע כי יפתח עם ערן זהבי מאחורי החלוצים, בין תומר חמד למואנס דבור. מחר באימון הבוקר בשפיים יתברר מצבם של השוער אריאל הרוש והבלם לואי טאהא ואם יקיימו אימון מלא ההחלטה אם לשתפם נגד אלבניה תיפול באימון ביום חמישי האימון המסכם באלבניה. בינתיים נוסה הערב ניסו קפילוטו במרכז ההגנה לצד איתן טיבי. 



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי