זהבי שוחרר מסגל נבחרת ישראל, עטר צפוי להחליפו

ערן זהבי
ערן זהבי | אודי ציטיאט

חלוץ מכבי תל אביב אמור לתפוס את מקומו של כוכב גוואנגז'ו, שסובל מקרע חלקי ברצועת כף רגלו ויחמיץ את צמד המפגשים מול סקוטלנד ואלבניה במסגרת ליגת האומות

(גודל טקסט)
ערן זהבי שוחרר הערב (חמישי) מסגל נבחרת ישראל לקראת צמד המשחקים מול סקוטלנד ואלבניה במסגרת ליגת האומות. בהתאם לאבחנה של דוקטור מרק רוסנובסקי, התברר שהכוכב עדיין סובל מקרע חלקי ברצועת כף רגלו. כזכור, זהבי נפגע במהלך ההפסד 1:0 באלבניה כשספג מכה ברגלו כבר במחצית הראשונה ובעקבות כך שוחרר ממשחק ההכנה בצפון אירלנד. 

רופא הנבחרת שוחח עם הצוות הרפואי של גוואנגז'ו ר.פ – קבוצתו של זהבי – ובשיחה בין הצדדים נקבע שמנוחה נוספת נחוצה עבור החלמתו של השחקן, שיחמיץ גם את משחק הליגה הקרוב של קבוצתו מול בייג'ינג גואן. הכוכב שוחח עם המאמן אנדי הרצוג והבהיר לו שהוא אינו כשיר במאה אחוז. ההחלטה על השחקן שיחליפו תתקבל באופן רשמי מחר. 

 
מי שצפוי לתפוס את מקומו הוא חלוץ מכבי תל אביב אלירן עטר. בעקבות שחרורו של זהבי, אנדי הרצוג עשוי לפתוח בחוד מול סקוטלנד (חמישי) עם תומר חמד לצידו של מואנס דאבור. הנבחרת תתכנס ביום ראשון בבית הנבחרות בשפיים וביום שני תערוך אימון ומסיבת עיתונאים לקראת המשחק הראשון מול הסקוטים.


בתוך כך וכפי שפרסמנו מוקדם יותר היום, ערן זהבי עשוי לעזוב את גוואנגז'ו R&F בסוף העונה בסין – בעוד חמישה וחצי שבועות – ולעבור לקבוצה אחרת בסופר ליג הסינית. זאת, על אף שנותרו שנתיים לסיום חוזהו בקבוצה. לחצו כאן לידיעה המלאה



ייעדר בשני המשחקים הקרובים. ערן זהבי (אודי ציטיאט) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי