פרסום ראשון: ווסטהאם, פולהאם ובורדו מתעניינות בדור פרץ

דור פרץ
דור פרץ | דני מרון

קשר מכבי ת"א, שפתח את העונה בצורה נפלאה, יזכה למעקב של לא מעט סקאוטים במשחק של הנבחרת בסקוטלנד (שלישי ב-21:45). אבי נמני, סוכנו, פועל להוציאו לאירופה כבר בקיץ הקרוב. גם אלי דסה זוכה להתעניינות

(גודל טקסט)
דור פרץ, קשר מכבי תל אביב, יעמוד מחר (שלישי ב-21:45) במעקב של סקואטים רבים במשחק של נבחרת ישראל בגלאזגו נגד סקוטלנד במסגרת ליגת האומות. אבי נמני, סוכנו של השחקן, מרכז לאחרונה מאמצים על מנת להוציא את פרץ בן ה-23, שפתח את העונה בצורה נפלאה, לאירופה כבר בקיץ הקרוב.


לספורט1 נודע שווסטהאם ופולהאם מהפרמיירליג, ק.פ.ר מהצמפיונשיפ ומועדון הפאר הצרפתי בורדו הביעו עניין בפרץ וחלקן אף הגיש כבר הצעות. עוד נודע כי בטרם פולהאם פיטרה את סלבישה יוקאנוביץ', מאמן מכבי תל אביב היה נחוש לרכוש את הקשר.
 


נכון לרגע הזה אף הצעה אינה רלוונטית. בבריטניה הקשיחו את הקריטריונים לרשיון עבודה ועתה נדרש לשחק 75 אחוז בשני קמפיינים רצופים ובמקרה שהשחקן לא עומד בתנאי הזה הוא יקבל רשיון עבודה רק אם נחתם איתו חוזה בגובה של 2.5 מיליון פאונד לעונה או לחילופין עמדו דמי ההעברה על עשרה מיליון פאונד. פרץעצמו מעדיף בשלב הזה לוותר על הליגה הצרפתית בגלל האווירה האנטי ישראלית ברפובליקה.


בעונת 2014/15 צורף פרץ לסגל הקבוצה הבוגרת של מכבי תל אביב. בתחילת עונת 2016/17 איבד הקשר את מקומו בהרכב הצהובים והושאל להפועל חיפה. אחרי מספר חודשים מוצלחים בצד האדום של הכרמל, הוא שב לקריית שלום בפתיחת 2017/18. העונה, אחרי שהפגין יכולת מרשימה במרכז המגרש של הצהובים ובמדי הנבחרת, הפך לאחד הברגים המרכזיים של ולדימיר איביץ' ואנדי הרצוג.


אירופה מחכה לו. דור פרץ (דני מרון)


פרץ הוא לא השחקן היחיד ממכבי תל אביב שנמצא תחת מעקב של סקאוטים מאירופה. המגן אלי דסה הוצע הוצע למועדונים בשווייץ, אוסטריה וצרפת, שיודעים כי מדובר בשחקן אשר מסיים חוזה בקיץ בקבוצה של איביץ' ולמעשה יכול כבר בחודש ינואר להודיע על חתימה במועדון אחר ולהמתין לקיץ. למספר מועדונים באירופה הועברו קלטות עם הביצועים של דסה בנבחרת ישראל ומכבי תל אביב. דסה עצמו אינו יודע את שמות המועדונים שהביעו נכונות לעקוב אחריו. אם יוחלט לרכוש את דסה, המהלך אינו צריך לעבור את מכבי תל אביב שאמורה לקבל רק דמי השבחה.


דסה דרש בקיץ סכום של כ–800 אלף דולר לעונה, אותו לא הסכימו אז לשלם בקריית שלום. הוצע לו סכום של 450 אלף דולר לחוזה ארוך טווח ל–5 שנים כשנכון לעכשיו המשא ומתן תקוע ומכבי תל אביב כבר החתימה כגיבוי את מאור קנדיל מבני יהודה.


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי